اسرائیل مانند ویروس منحوس کرونا محکوم به شکست است

سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی استان البرز به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کردند.
کد خبر: ۴۵۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲ - 06May 2021

اسرائیل نیز همانند ویروس منحوس کرونا محکوم به شکست استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی استان البرز به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کردند. متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

 یَآ أَیُّهَا الَّذینَ ءَامَنُواْ إِن تَنصُرُواْ اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ‏*(آیه ۷ سوره مبارکه محمد.ص.)

ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گام‌هایتان را استوار می‌دارد.

روز جهانی قدس، یادگار تاریخ‌ساز و ارزشمند بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در دفاع از ملت مظلوم فلسطین است که در پرتو رهنمودهای رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و بصیرت بی‌مثال مردمی، امروز به نمادی از وحدت امت اسلام در برابر مستکبران و سلطه‌جویان تبدیل شده است.

این اتحاد و برادری، با پشتوانه چندین سال مقاومت و ایستادگی، آن‌چنان در روح و تن فلسطین مظلوم و جهان اسلام ریشه دوانده که می‌رود تا طومار غاصبان بی‌ریشه این خاک مقدس را در هم بپیچد.

مسئله فلسطین، مسئله اول جهان اسلام بوده و هست، اسرائیل جنایت‌کار باید بداند جهان اسلام و در صف نخست آن، ایران اسلامی در مسیر آزادی قدس شریف، مدافع حقوق ملت مقاوم و همیشه ایستاده فلسطین هستند و تا نابودی صهیونیست جنایت‌کار خیزش طوفانی‌شان آرام نمی‌گیرد.

دنیا بداند اگر رژیم جعلی به افول خود نزدیک و دچار حیات نباتی شده است مرهون فداکاری سردار دیپلماسی شهید سلیمانی، این بزرگ‌مرد میدان ایثار و شهادت بوده که سیاست عزتمدار جمهوری اسلامی را با دیپلماسی جهادی در عرصه میدان‌های سخت به پیش برد و باعث کرامت محور مقاومت و پیروزی ما شد.

اکنون مدعیان سیاست باید در مکتب این شهید والامقام تلمذ کنند تا شاید الگوی حاج قاسم را در میادین سیاست و دیپلماسی درک کنند.

امسال نیز بار دیگر شیوع بیماری جهانگیر و منحوس کرونا، فرصت برگزاری راهپیمایی دشمن‌شکن روز قدس را از جهان اسلام گرفته است اما این پایان کار نیست و یادآوری است بر همگان که فراموش نکنیم اسرائیل نیز همانند ویروس منحوس کرونا محکوم به شکست است.

فریاد «القدس لنا» در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در گوش جهانیان می‌پیچد و این ندای حق است که این‌گونه طنین‌انداز می‌شود: «وَ مَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ.»

هیئات مذهبی و جامعه مداحان و ستایشگران اهل بیت (ع)  که پیرو مکتب سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) بوده و سازش‌ناپذیری با ظلم و مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمین را چراغ راه خود می‌داند.

جامعه مداحان و ستایشگران اهل بیت (ع) همچنین در لبیک به فرمان سید و مقتدای خود مقام عظمای ولایت، ضمن محکومیت جنایات اسرائیل غاصب و هم‌پیمانان غربی و عربی‌اش، انزجار خود از این  غده سرطانی را اعلام و هم‌وطنان روزه‌دار و آزادی‌خواهان سراسر جهان را به استماع فرمایشات مهم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در ظهر آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت می‌کند.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار