بیانیه سپاه قم به مناسبت روز قدس؛

جبهه مقاومت رژیم صهیونیستی را بر اساس مکتب شهید سلیمانی نابود خواهد کرد

سپاه استان قم با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد: جبهه مقاومت بر اساس مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خواهد توانست بیش از هر زمان دیگری رژیم صهیونیستی و آل سعود را متزلزل کند و به زانو درآورد.
کد خبر: ۴۵۴۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶ - 06May 2021

جبهه مقاومت بر اساس مکتب شهید سلیمانی رژیم صهیونیستی را به زانو در می‌آوردبه گزارش دفاع‌پرس از قم، در بیانیه سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) به مناسبت روز جهانی قدس آمده است: به راستی روز جهانی قدس گنجینه ماندگار حضرت امام خمینی (ره) و روز تجلی مصاف حق علیه باطل و حمایت جهان از مردم ستم دیده و مظلوم فلسطین است.

بیانیه تاکید کرده است: در این روز ایران اسلامی همگام با جهان اسلام و همه ملت‌های آزادی خواه و عدالت طلب، با اعلام انزجار از رژیم اشغالگر صهیونیستی و برافراشتن پرچم مقاومت و مبارزه با استکبار، حمایت از قدس شریف و ملت رنج کشیده فلسطین را به نمایش می‌گذارد.

بیانیه سپاه قم با اشاره به اینکه نقشه شوم معامله قرن نقش بر آب و فلسطین با سربلندی از چنگال تجاوزگران آزاد خواهد شد، افزوده است: امروز جمهوری اسلامی ایران با رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و بر اساس مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی تمام مکر و خدعه دشمنان به ویژه استکبار جهانی و هم پیمانانش در منطقه را خنثی نموده است به گونه‌ای که در پرتو آن جبهه مقاومت توانسته بیش از هر زمان دیگری رژیم صهیونیستی و آل سعود را متزلزل کند و به زانو درآورد.

بیانیه حاکی است: امسال نیز با وجود شیوع ویروس کرونا ملت شریف ایران هم‌صدا با همه مسلمین جهان با راه اندازی پویش‌های جهانی و در بستر فضای مجازی همچون گذشته حمایت از مردم مظلوم فلسطین را فریاد خواهند زد تا رژیم غاصب صهیونیستی بداند فلسطین مسئله اول امت اسلام است.

فراز پایانی بیانیه عنوان کرده است: سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) پا به پای مردم ولایت مدار با تبعیت از اندیشه‌ها و رهنمود‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، پای آرمان‌های انقلاب بویژه دفاع از مظلومین و مستضعفین جهان و مقاومت در برابر ظالمان، مقتدرانه ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار