پیش‌بینی رهبر انقلاب از نابودی رژیم صهیونیستی در حال تحقق است

حجت‌الاسلام «محمدرضا طاهری» گفت: پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب در خصوص از بین رفتن رژیم صهیونیستی در حال تحقق است.
کد خبر: ۴۵۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴ - 06May 2021

پیش‌بینی رهبر انقلاب از نابودی رژیم صهیونیستی در حال تحقق استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «محمدرضا طاهری» مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم به قدر توان خود در میدان مقابله با سرچشمه نکبت و خباثت نقش‌آفرینی کنیم.

وی گفت: حداقل کاری که می‌توانیم بکنیم این است که در روز جهانی قدس که تدبیر داهیانه و طراحی دقیق و راهبردی حضرت امام راحل (قدس سره الشریف) است و استمرار این جریان مقدس مورد تأکید همیشگی رهبر معظم انقلاب است در حد وسع خود نقش‌آفرینی بکنیم.

حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به شرایط اجرای این رسالت مهم افزود: اگر مقدور باشد مثل سال‌های گذشته در قالب راهپیمایی پرشور، موضع خود را نشان می‌دهیم و اگر به خاطر شرایط کرونا حضور در خیابان‌ها برای ما فراهم نباشد در قالب راهپیمایی ماشینی و موتوری و حتی اگر بنا به مصالحی ممکن نشد، به صورت حمایت معنوی و تولید محتوا در فضای مجازی اعلام موضع کرده و نقش خود را ایفا خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: از خداوند می‌خواهیم که ما را در قبال این رسالت و مأموریت تاریخی هوشیار قرار بدهد و ما را موفق کند که در مسیر آزادی قدس شریف و تحقّق وعده نایب امام زمان، نقشی جدّی داشته باشیم و جهت‏بخش و اثرگذار باشیم.

طاهری افزود: نشانه‌های بسیاری از فروپاشی سیاسی نظام حاکمیتی در رژیم صهیونیستی به چشم می‌خورد و برنامه گسترده برای انتقال مهمانان ناخوانده فلسطین به منطقه «پاتاگونیا» در آرژانتین، نشانه‌ای روشن از اضمحلال آرمان جعلی ارض مقدس صهیونیست‌هاست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های مجدانه و همت گسترده مردم فلسطین برای بازپس‌گیری کشور اشغال شده‌شان و روحیه ایستادگی و مقاومتی که در برابر ظالمان صهیونیست دارند، باعث شده که شکنندگی جریان صهیونیست به اوج برسد و هر روز نشانه‌های بیشتری از نابودی این غدّه سرطانی آشکار شود.

وی اضافه کرد: این پیروزی به دست نیامده مگر با استقامت و مقاومت طولانی مدت و جدی مردم فلسطین که به قیمت هزینه کردن از جان و مال و ناموس خودشان ایستادند و از این ارزش‌های دینی حفاظت کردند و در خط مقدم این جبهه نقش‌آفرینی کردند.

حجت‌الاسلام طاهری تأکید کرد: ما با عنوان مسلمانانی که به دستور پیامبر اعظم وظیفه داریم در مقابل ظلم بایستیم و طبق قاعده قرآنیِ «لا یَظلمونَ و لا یُظلمون»، همان‌طور که اجازه نداریم ظلم بکنیم، همان‌طور هم اجازه نداریم ظلم را بپذیریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: اگر در گوشه و کنار جهان اسلام و حتی اقصی نقاط جهان به مظلومی ظلم شود، اسلام عزیز این تکلیف را بر عهده ما گذاشته که در قبال ظلمی که انجام می‌شود، بی‌تفاوت نباشیم و اعلام موضع کنیم و اگر می‌توانیم جلوی آن ظلم را بگیریم.

وی ابراز داشت: مردم مظلوم فلسطین که سال‌ها در خط مقدم جبهه مقاومت برابر ظالمان و صهیونیست‌های خبیث قرار گرفته و هزینه‌های اصلی را در این مسیر پرداخت کرده‌اند، حداقل انتظارشان از دیگر مسلمانان جهان این است که از آن‌ها پشتیبانی کنند و آن‌ها را در میدان مبارزه تنها نگذارند.

حجت‌الاسلام طاهری اضافه کرد: مسلمانان وظیفه دارند با حمایت‌های مادی و معنوی، زمینه استمرار این حرکت و جریان مبارزه را برای آن‌ها فراهم کنند و طبیعتاً ما که به دستور اهل بیت عصمت و طهارت (ع) مأمور به حمایت از مظلومان هستیم و تقدس قبله اول مسلمانان در روایات متعددی به ما رسیده و حفاظت از حرمت این ارض اقدس را به‌عنوان تکلیف برای ما قرار داده‌اند، وظیفه‌ی سنگین‌تری داریم که در مقابل ظلم متجاوزان و هتک حرمت به مقدسات بی‌اعتنا نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار