فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی:

روز قدس فراموش‌ نشدنی است

محمدی با بیان اینکه در پیامی روز قدس را فراموش‌ نشدنی دانست و گفت: انزجار آزادگان جهان روز به روز از صهیونیست‌ها بیشتر می‌شود.
کد خبر: ۴۵۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰ - 07May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، «علی محمدی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

دشمنی با اسرائیل به خاطر دستور دین اسلام و پیام عاشوراست که با ظلم و کسی که نسبت به ملت‌های مختلف ظالم است مبارزه کنیم و این تکلیفی است که دین ما بر عهده ما گذاشته که با حضور خود به این تکلیف عمل خواهیم کرد.

روز قدس به فرموده امام خمینی (ره) ایام‌الله است و هر کار خیری در این روز ثواب مضاعف دارد؛ گرچه راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در ایران اسلامی و سایر کشورها به دلیل شیوع ویروس کرونا همانند سال‌های گذشته برگزار نخواهد شد ولیکن آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان عالم در همه حال فریاد انزجار و نفرت خود را از ظلم و استکبار صهیونیست و ایادی آنان بلندتر و رساتر از همیشه به گوش جهانیان خواهند رساند.

ضمن گرامیداشت این روز بزرگ در کنار مردم شهیدپرور شهرستان بهمئی و همراه با دریای بی‌کران امت خداجو و آزادی‌خواه ایران اسلامی با زبانی روزه و با دلی آکنده از ایمان و روحی سرشار از معنویت قرآن، ندای مظلوم‌خواهی و محکومیت سر داده و با بزرگداشت مقام والای شهید قدس حاج قاسم سلیمانی، گوش به فرمان فرمایشات ولی امر مسلمین جهان خواهیم بود و در جبهه‌ای واحد و شکست‌ناپذیر در مقابل جبهه مارقین، قاسطین و ناکثین قرن خواهیم ایستاد و همه ملت‌های آزادی‌خواه و بشردوست جهان را به پشتیبانی از این حرکت اسلامی و انسانی دعوت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها