سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس؛

فلسطین همچنان مسأله اول امت اسلام است

سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز قدس بیانیه‎‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۴۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴ - 07May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

روز جهانی قدس یکی از ابتکارات تاریخی امام روح‌الله (ره) و فریاد مردم آزادی‌خواه جهان علیه رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم و بی‌پناه فلسطین و محکوم نمودن سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی به سرکردگی منکر بزرگ، آمریکای جهانخوار و روز تجلی وحدت و همدلی مستضعفان برای رهایی قبله نخستین مسلمین جهان است.

امسال نیز علی‌رغم شیوع ویروس کرونا، برخلاف توهمات صهیونیست‌ها، انگیزه‌های بیشتری در میان ملت شریف ایران و ملل مسلمان جهان ایجاد شده و با پویش‌های جهانی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، صدای دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرطنین‌تر از گذشته شده است تا رژیم غاصب و ظالم صهیونیستی و حامیان آن بدانند که فلسطین همچنان مسأله اول امت اسلام است.

دستاورد مهم شهادت سردار رشید جبهه مقاومت اسلامی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این است که مجاهدان سرافراز کشورهای اسلامی در محور مقاومت به نحوی می‌اندیشند که علاوه بر جهاد خالصانه برای رهایی ملت‌های خود از چنگال استبداد و استکبار از  آرمانی جهانی برای تشکیل تمدن نوین اسلامی دفاع نمایند.

مسلمانان جهان این افتخار را داشتند که هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با راهپیمایی پر شور خود، بر آرمان آزادی قدس تاکید می‌کردند و امسال که ویروس منحوس کرونا این امکان را سلب کرده، چیزی از شور و حرارت مسلمین برای تحقق این آرمان کاسته نشده است.

 سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان با گرامیداشت روز قدس و همه شهدای انتفاضه به‌ویژه شهید قدس سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که بی‌شک خون‌بهای این شهید والامقام فتح قدس می‌باشد، اعلام می‌دارد با تجدید بیعت با  آرمان‌های انقلاب اسلامی و راهبرد سرنوشت‌ساز رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار نظام مقدس اسلامی حضرت امام خمینی (ه) و خلف صالح آن مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، تمامی همت و توانمندی‌های مادی و معنوی خود را در راستای تحقق آزادسازی قدس شریف از سلطه اشغالگران صهیونیست و تلاش برای محو غده سرطانی اسرائیل که زمینه ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) است و همچنین بیرون راندن آمریکای جنایتکار از منطقه غرب آسیا به کار خواهد گرفت.

ان‌شاء‌الله امسال گوش دل به بیانات رهبر فرزانه انقلاب خواهیم سپرد و فریاد آزادی قدس شریف را که خون‌بهای هزاران شهید مقاومت در اقصی نقاط عالم است به گونه‌ای دیگر طنین‌انداز خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها