نماینده مجلس:

کشور‌های مسلمان کالا‌های تولید شده توسط رژیم نامشروع صهیونیستی را مصرف نکنند

صفایی با بیان اینکه خرید کالای رژیم صهیونیستی در مسیر مشروعیت بخشیدن به این رژیم است، گفت: صهیونیست‌ها با برندسازی در تولید کالا‌ها به دنبال حساسیت‌زدایی نسبت به خود در میان کشور‌های مسلمان است.
کد خبر: ۴۵۴۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ - 07May 2021

کشور‌های مسلمان کالا‌های تولید شده توسط رژیم نامشروع صهیونیستی را مصرف نکنندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، محمد صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، اظهار داشت: مصرف کالا‌های صهیونیستی در واقع یکی از راه‌های مشروعیت بخشیدن به این رژیم است که باید کشور‌های مسلمان نسبت به این مسئله حساس باشند و کالا‌های تولید شده توسط این رژیم نامشروع را مصرف نکنند.

وی افزود: از سوی دیگر، رژیم صهیونیستی با برندسازی و عرضه کالا‌های مختلف در کشور‌های مسلمان درصدد حساسیت‌زدایی نسبت به این رژیم نامشروع در بین مسلمانان است تا اینگونه القا کند که هرگونه برند خوبی که وجود دارد اسرائیلی است.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تحریم کالا‌های رژیم صهیونیستی توسط همه ملل جهان یک امر ضروری است و همه جهان باید با تحریم کالا‌های این رژیم به مقابله با این رژیم نامشروع کمک کنند.

صفایی خاطرنشان کرد: در بسیاری از کشور‌های اسلامی، رسانه‌های غربی با پروپاگاندایی که دارند، هر کالای مرغوبی که وجود دارد را اسرائیلی بنامند و عنوان کنند که این کالا تهیه شده توسط رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در شرایط فعلی به دنبال سلطه و سیطره بر کشور‌ها نیست، بلکه به دنبال حساسیت‌زدایی در میان ملل مختلف مسلمان نسبت به خود است و این کار را همانطور که گفتم از طریق برندسازی و تولید کالا‌ها در حوزه اقتصادی سعی دارد انجام دهد.

وی در پایان گفت: همانطور که گفتم، رسانه‌های غربی سعی دارند هر کالای مرغوبی را حتی نژاد حیوانی که نژاد برتری هست، متعلق به رژیم صهیونیستی قلمداد کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار