مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

قدس با اتحاد و همبستگی کشور‌های مسلمان آزاد می‌شود

حجت‌الاسلام جعفرزاده گفت: آزاد سازی قدس شریف از وجود صهیونیست‌های غاصب، با اتحاد و وحدت کشور‌های مسلمان میسر است.
کد خبر: ۴۵۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲ - 07May 2021

قدس با اتحاد و همبستگی کشورهای مسلمان آزاد می شود

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام «قاسم جعفرزاده» مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با گرامی‌داشت روز جهانی قدس، این روز را نماد ایستادگی و مقاومت مظلوم در برابر ظالم عنوان کرد و اظهار داشت: روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، رستاخیز استکبارستیزی ملل مسلمان جهان، روز وحدت همه انسان‌های حقیقت‌خواه و عدالت دوست، روز گره خوردن بازوان توانای امت اسلامی و روز ستیز همیشگی با صهیونیسم غارتگر است.
وی با اشاره به نام‌گذاری آخرین جمعه ماه رمضان به روز قدس ادامه داد: حضرت امام خمینی رحمه‌الله در پیامی در ماه رمضان سال ۱۳۵۸، آخرین جمعه ماه رمضان هر سال را به‌عنوان روز قدس تعیین کردند و آن را روز حیات اسلام نامیدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به تعطیلی راهپیمایی روز قدس امسال به لحاظ شیوع ویروس کرونا اشاره و تصریح کرد: همه‌ساله در آخرین جمعه ماه رمضان، شاهد راهپیمایی گسترده مردمی در روز قدس هستیم که مردم با شعار‌های کوبنده «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «آمریکا عدوّالله» و «اسرائیل عدوّ الله»، خواستار رهایی بیت‌المقدس از چنگال نظام صهیونیستی می‌شوند و با حضور پرشور خویش، حمایت خود را از مردم فلسطین و مبارزات آنان تا آزادی قدس شریف اعلام می‌کنند.

وی گفت: امسال در حالی روز قدس را گرامی می‌داریم که بنا به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و با ملاحظه شرایط کشور از حیث این بیماری، راه‌پیمایی سالانه روز قدس برگزار نمی‌شود.

حجت‌الاسلام جعفرزاده بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی و رسانه در گرامی داشت روز قدس تاکید کرد و گفت: امسال در فضای مجازی برنامه‌های مختلفی در روز قدس برای استفاده کاربران بارگذاری می‌شود که این برنامه‌ها در قالب کنگره‌ها و پیام‌های مختلف به صورت وبینار و ویدئوکنفرانس خواهد بود، لذا از عموم مردم مؤمن و ولایت مدار استان اردبیل با حضور خود در فضای مجازی حمایت خود را از قدس شریف اعلام کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان حمایت از مردم مظلوم فلسطین را اهرم فشار علیه رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد و افزود: ابتکار بی نظیر امام خمینی (ره) در اعلام «روز جهانی قدس» دشمنان اسلام و قدس شریف را غافلگیر کرد. امام (ره)، به رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی و غربی آن فهماند که از این پس نه قدس و فلسطین، که هیچ مظلوم و محرومی در جغرافیای زمین، تنها نیست.

وی افزود: استکبار جهانی به سرکردگی رژیم تروریستی آمریکا با تمامی قوا و با رونمایی از طرح موسوم به «معامله قرن»، سیاستی را در پیش گرفته تا حقوق مردم فلسطین را به کلی پایمال کرده و مساله فلسطین را از اذهان افکار عمومی جهان پاک کند، اما با وحدت و همبستگی عموم مردم مسلمان جهان این سیاست پوچ به کابوسی دست نیافتنی مبدل می‌شود و قدس شریف با عنایت الهی آزاد خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه امسال شرایط روز قدس ویژه است، گفت: ما همواره در هر شرایطی، حتی تعطیلی راهپیمایی و تجمع حضور، اعلام می‌کنیم که حفظ آرمان‌های قدس شریف و جبهه مقاومت تعطیل بردار نیست و اکنون با استفاده از ابزار‌های دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجار و نفرت خویش را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می‌کنیم.

حجت‌الاسلام جعفرزاده در پایان بخش سخنانش افزود: آرمان فلسطین فراموش شدنی نیست و آزادگان جهان همواره صدای مردم مظلوم فلسطین را به جهانیان خواهند رساند. چرا که روز جهانی قدس محور وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مساله اول جهان اسلام، به حساب می‌آید و می‌تواند برکات فراوانی را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار