بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت روز قدس؛

امروز مقاومت در منطقه خاری در چشم صهیونیست‌ها ‌و حامیانشان است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۵۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ - 07May 2021

امروز مقاومت در منطقه خاری در چشم صهیونیست‌ها ‌و حامیانشان است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

الَّذِینَ أُخْرِجُوا مِنْ دِیَارِهِمْ بِغَیْرِ حَقٍّ إِلَّا أَنْ یَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ ۗ وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لَهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِیَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ یُذْکَرُ فِیهَا اسْمُ اللَّهِ کَثِیرًا ۗ وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ» (حج/40)

«همان کسانی که به ناحق از خانه‌هایشان بیرون رانده شدند،  جز اینکه می‌گفتند پروردگار ما خداست و اگر خدا بعضی از مردم را با بعض دیگر دفع نمی‌کرد صومعه‌ها و کلیساها و کنیسه‌ها و مساجدی که نام خدا در آنها بسیار برده می‌شود

تدبیر ماندگار و تاریخی امام خمینی(ره) در نام گذاری آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان به عنوان «روز قدس» موجب زنده ماندن آرمان آزادی فلسطین،  آشکار شدن ظلم و جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین و تقویت روحیه مقاومت در بین ملت‌های آزادیخواه جهان شده است.

روز قدس نماد مبارزه علیه اشغالگری و زورگویی در میان مسلمانان و تمامی ملل مظلوم تبدیل شده است و نقش  انکار ناپذیری در به شکست کشاندن نقشه‌های شوم و ضد بشری متجاوزان و زورگویان جهان همانند آمریکا و اسرائیل علیه مردم فلسطین داشته است.

در روز قدس ایران اسلامی و ملت‌های استکبار ستیز و آزادیخواه  وحدت و یکپارچگی خود را در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان اسلام به نمایش می‌گذارند، تا نقشه شوم معامله قرن نقش برآب شده و  ملت مظلوم فلسطین در برابر  دشمن متجاوز به پیروزی برسند.

  امسال در شرایطی آرمان روز قدس را  گرامی میداریم که شاهد موفقیت های پی در پی رزمندگان جبهه مقاومت در منطقه هستیم. امروز مقاومت در منطقه به رهبری جمهوری اسلامی ایران خاری در چشم صهیونیست‌ها ‌و اذناب و حامیانشان است.

امسال نیز علیرغم شیوع ویروس کرونا، بر خلاف  پیش بینی‌ها و یاوه سرایی‌هایی دشمنان، انگیزه‌های بیشتری در میان ملت شریف ایران و ملت مسلمان جهان  برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین ایجاد شده است و با پویش‌های جهانی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، فریاد  حمایت  ملت فلسطین  بیشتر از گذشته شده است تا رژیم غاصب و ظالم صهیونیستی و حامیان آن بدانند، که فلسطین مسأله اول امت اسلام است و در این راه امت اسلام هوشیار و پویاتر از گذشته به وظیفه خود عمل می‌کند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان به درگاه خداوند متعال در ماه پرفضیلت رمضان، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و همه مسلمین مظلوم جهان و انزجار از صهیونیست‌ها و حامیان آنان را اعلام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار