فریاد مرگ بر اسرائیل در موزه دفاع مقدس اردبیل طنین‌انداز شد

فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل با حضور استاندار اردبیل، مقامات استانی و شهرستانی، فرماندهان انتظامی و نظامی و پیشکسوتان دفاع مقدس در موزه دفاع مقدس اردبیل طنین انداز شد.
کد خبر: ۴۵۵۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰ - 07May 2021

فریاد مرگ بر اسرائیل در موزه دفاع مقدس اردبیل طنین انداز شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، ظهر امروز و در روز قدس و همزمان با اقصی‌نقاط ایران اسلامی و جهان اسلام، فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل با حضور «اکبر بهنامجو» استاندار اردبیل، شهردار و رئیس شورای شهر اردبیل، مقامات استانی و شهرستانی، فرماندهان انتظامی و نظامی و پیشکسوتان دفاع مقدس در موزه دفاع مقدس اردبیل طنین انداز شد.

در این مراسم که در پایان جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل در محل موزه دفاع مقدس استان برگزار شد، حجت الاسلام «قاسم جعفرزاده» مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل طی سخنان کوتاهی به کارشکنی قوم یهود و صهیونیست ها در روند زندگی و پیشرفت و تعالی مسلمانان از بدو اسلام تا زمان حال و برتری طلبی و تکبر این قوم نسبت به سایر اقوام و پیروان ادیان الهی اشاره و تنها راه برون رفت از مشکلات جامعه اسلامی و آزادی قدس از اشغال رژیم صهیونیستی را اتحاد و همدلی میدانی و سیاسی جهان اسلام دانست و بر آن تأکید کرد.

سپس حاضران در جلسه، فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند و بر آزادی قدس و فلسطین اشغالی از تصرف اسرائیل غاصب تأکید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار