فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز:

باید نسخه رژیم جعلی صهیونیستی برای همیشه پیچیده شود

سرهنگ «فاتحی» گفت: باید نسخه رژیم جعلی صهیونیستی برای همیشه پیچیده شود. جهان اسلام امروز در آستانه امتحانی بسیار مهم قرار گرفته است و برای آزادی قدس شریف ملت غیور و مسلمان ایران پرچمداری می‌کند.
کد خبر: ۴۵۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱ - 07May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «فاتحی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز با بیان اینکه باید روز جهانی قدس را غنیمت بشماریم اظهار داشت: این روز فرصت بسیار مناسبی است که یک بار دیگر آرمان حضرت امام در دستیابی امت اسلام به وحدت در برابر استکبار را تکرار کرده عزم خود را برای درهم شکستن کاخ ستمگران و نابود کردن آمال غاصبان حق جهان اسلام جزم کنیم.

وی ادامه داد: باید نسخه رژیم جعلی صهیونیستی برای همیشه پیچیده شود. جهان اسلام امروز در آستانه امتحانی بسیار مهم قرار گرفته است و برای آزادی قدس شریف ملت غیور و مسلمان ایران پرچم داری می‌کند.

فاتحی با بیان اینکه آرمان قدس فقط یک رویا نیست عنوان کرد: قدس یک واقعیت مسلم است که غارتگران و چپاولگران و غاصبان قدس شریف باید بدانند که روزی کاخ ستم آنان خراب خواهد شد و بر مأذنه‌های قدس شریف اذان وحدت سر داده خواهد شد. 

وی بیان کرد: اکنون اگر چه شرایط بهداشتی، امکان حضور میدانی ما در راهپیمایی روز جهانی قدس را فراهم نکرد، ولی حضور همه جانبه قلبی و تنفر دائمی ما نسبت به صهیونیست جهانی هیچگاه پایان پذیر نیست. قدس متعلق به مسلمین است، متعلق به مردم آن سرزمین است و باید به آن سرزمین باز گردد و این نسخه شفابخشی است که بشریت را به سوی یک آینده مطلوب رهنمون خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز در پایان گفت: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰یاد و خاطره همه بزرگان و سرداران و پرچمداران این نهضت عظیم خصوصاً سردار «سلیمانی» عزیز را گرامی میداریم و برای آزادی قدس دعا خواهیم کرد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها