فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) متولی امنیت فضای کشور است/ عصبانیت دشمن از وحدت ارتش و سپاه

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: متولی امنیت فضای کشور، قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) است که همین امر باعث ایجاد وحدت و اتحاد روزافزون میان ارتش و سپاه می‌شود.
کد خبر: ۴۵۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ - 07May 2021

قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) متولی امنیت فضای کشور است/ عصبانیت دشمن از وحدت ارتش و سپاهبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از برخی یگان‌های عملیاتی منطقه پدافند هوایی شمال کشور بازدید کرد.

وی در بازدید از مرکز کنترل فرماندهی و سایت راداری کرج با اشاره به افزایش روز به روز همکاری‌های مشترک و هماهنگی‌ها با هوافضای سپاه، اظهار داشت: متولی امنیت فضای کشور، قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) است که این امر باعث ایجاد وحدت و اتحاد میان ارتش و سپاه و یأس و عصبانیت دشمنان شده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه معیشت کارکنان گفت: در سال‌های اخیر با تدبیر و حمایت‌های فرماندهی محترم کل ارتش، تلاش‌ها و اقدامات بسیار خوبی در حوزه معیشت کارکنان انجام شده و تلاش‌ها در این حوزه همچنان ادامه دارد. در زمینه بازسازی پادگان‌ها نیز اقدامات بسیار قابل توجهی انجام شده و هیچ پادگانی نیست که در آن نوسازی نداشته باشیم.

صباحی فرد افزود: لزوم نوسازی اماکن فرسوده در نیروی پدافند هوایی همچنان وجود دارد و اقدامات در زمینه زدودن کهنگی از منازل سازمانی و اماکن عملیاتی نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها