برگزاری نخستین نشست کمیته زن و دفاع مقدس در خوزستان

نخستین نشست کمیته زن و دفاع مقدس خوزستان در محل اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰ - 07May 2021

برگزاری نخستین نشست کمیته زن و دفاع مقدس در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، نخستین نشست کمیته زن و دفاع مقدس خوزستان امروز در محل اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان برگزار شد.

در آغاز این نشست «زینب پارسا فخر» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان ضمن خوش آمدگویی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضران در جلسه در ماه مبارک رمضان، در خصوص برنامه‌ریزی منسجم در راستای هم‌افزایی و انسجام بخشی برنامه‌های حوزه زن و دفاع مقدس در سال جاری تاکید و اظهار داشت: آمادگی داریم تا با همکاری میان بخشی به همه تعهدات و مطالبات بانوان در حوزه دفاع مقدس پاسخ دهیم و تا حد امکان پیگیر انجام آن ها باشیم.

در ادامه این نشست که با دو دستور کار برگزار شد در آغاز در خصوص برگزاری اولین همایش ملی نقش زنان در پایداری، مقاومت و توسعه شهری بحث و گفت‌و‌گو شد؛ این همایش قرار است به مناسبت چهارم خرداد روز ملی مقاومت مردم دزفول در این شهر برگزار شود.

دستور کار دوم جلسه نیز پرداختن شایسته به برنامه‌های سوم و چهارم خرداد در حوزه زنان با اولویت فضای مجازی بود که تاکید شد در صورت تداوم بحران کرونا در استان، اکثر برنامه ها به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی صورت گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار