استاندار اردبیل:

اعتبار تکمیل موزه دفاع مقدس اردبیل احصا و تامین می‌شود

«بهنام‌جو» در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: نیازمندی اعتباری برای تکمیل بخش‌های باقی مانده از روند اجرای موزه دفاع مقدس استان اردبیل احصا و نسبت به تامین آن از محل‌های مختلف اقدام می‌شود.
کد خبر: ۴۵۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶ - 07May 2021

نیاز اعتباری تکمیل موزه دفاع مقدس استان احصا و تامین می شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «اکبر بهنام‌جو» استاندار اردبیل در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، که قبل از ظهر امروز در محل موزه دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: موزه دفاع مقدس به عنوان گنجینه‌ای از آثار شهدا باید به اتمام برسد و همکاری همه دستگاه‌های دخیل در این خصوص ضروری است.

وی بیان کرد: لازم است پیمانکار پروژه نیز اجرای آن را سرعت داده و با تامین اعتبار در کوتاه ترین زمان ممکن پروژه را تکمیل کند.

استاندار اردبیل با تاکید بر تقویت مباحث محتوایی در موزه دفاع مقدس گفت: استفاده از ظرفیت های فرهنگی و هنری استان در این خصوص ضروری بوده و باید صاحبنظران فرهنگی و هنری در تولید محتوا نظرات کارشناسی و سازنده خود را قبل از تکمیل روند تولید محتوا ارایه دهند.

بهنام جو با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: باید برنامه های فرهنگی و اخلاقی با محوریت معرفی نمادهای اخلاقی و اعتبادی رزمندگان ، شهدا و جانبازان تدوین و اجرا شود.

وی افزود: با توجه به اینکه از نیمه دوم سال  به احتمال زیاد برگزاری برنامه های فرهنگی با رعایت پروتکل های بهداشتی رونق بگیرد، لازم است برنامه های فرهنگی از سوی دستگاههای مختلف تدوین و در مناسبت های مختلف اجرا شود.

استاندار اردبیل رشادت ها و ایثارگری های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس را یادآور شد و تصریح کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس باروحیه صداقت و درستکاری در میادین نبرد حاضر شدند و وظیفه ماست که این روحیه را با استفاده از طرفیت های در دسترس به جوانان معرفی و ترویج کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل نیز در این جلسه از برنامه ریزی برای اجرای برنامه های مختلف فرهنگی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد ماه خبر داد.

علی واحد افزود: با توجه به شرایط کرونایی برنامه های پیش بینی شده بیشتر به صورت مجازی و با کمترین تعداد برگزار و از طریق صدا و سیما و شبکه های مجازی به صورت مستقیم برای عموم  پخش می شود.

استاندار اردبیل در ادامه این جلسه از مراحل باقی مانده و در حال اجرای موزه فرهنگی دفاع مقدس بازدید و نسبت به تسریع در اجرای آن تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها