امام جمعه دهدشت:

روز قدس نماد مقابله حق و باطل در عصر حاضر است

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: روز قدس منحصر به فلسطین نیست بلکه نماد مقابله حق و باطل در عصر حاضر است.
کد خبر: ۴۵۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶ - 07May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام «علی وحدانی‌فر» امروز در پیام جمعه ضمن گرامی‌داشت روز قدس، اظهار داشت: روز قدس مسئله‌ای فراتر از یک موضوع ملی و مختص به فلسطین و یا جهان عرب است.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه قدس یک آرمان اسلامی و انسانی است، افزود: روز قدس منحصر به فلسطین نیست بلکه نماد مقابله حق و باطل در عصر حاضر است.

وحدانی‌فر روز قدس را کلید قیام جهانی علیه استکبار خواند و گفت: این روز اسم رمز انقلاب جهانی بر علیه صهیونیست و نماد یک مبارزه مستمر و فراگیر در همه اعصار است.

وی روز مقابله مستضعفین با مستکبرین و مقابله ملت‌هایی که زیر فشار ظلم ابرقدرت‌ها بودند را از دیگر تعابیر روز قدس عنوان کرد.

امام جمعه دهدشت این روز را نماد صف‌بندی حق علیه باطل دانست و با اشاره به شرایط متفاوت روز قدس امسال و در عین حال تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و مخصوصاً آمریکا بداند سگ هاری که در منطقه رها کرده است را زنجیر خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: اجازه نخواهیم داد به منافع جهان اسلام و منافع جمهوری اسلامی تعرض صورت بگیرد و ان‌شاءلله به زودی در قدس شریف نماز اقامه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار