تروریست‌های «النصره» کپسول‌های حاوی گاز‌های سمی را به شمال ادلب انتقال دادند

منابع حاضر در استان ادلب گزارش دادند که عناصر تروریستی جبهه النصره صبح امروز کپسول‌های حاوی گاز‌های سمی را از یکی از انبار‌های خود در شهر ادلب به شهرک «کفریا» در شمال این استان منتقل کرده‌اند.
کد خبر: ۴۵۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳ - 07May 2021

تروریست‌های «النصره» کپسول‌های حاوی گاز‌های سمی را به شمال ادلب انتقال دادندبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس، گروه تروریستی «جبهه النصره» در حال انجام تحرکات مشکوک در شمال سوریه است.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از «منابع ویژه» گزارش داد، عناصر النصره، کپسول‌های حاوی گاز‌های سمی را از یکی از انبار‌های خود در شهر ادلب به شهرک «کفریا» در شمال این استان منتقل کردند.

این منابع خبر دادند، این محموله سمی به مدت کوتاهی در یکی از انبار‌های النصره در کفریا باقی خواهد ماند و پس از آن به یک محل دیگر در مرز‌های سوریه و ترکیه منتقل خواهد شد.

این منابع به نقل از یکی از عناصر موسوم به «کلاه سفیدها» (وابسته به انگلیس) گفتند که النصره از کفریا فقط به عنوان یک ایستگاه استفاده می‌کند.

به گفته این عنصر، قرار است این کپسول‌ها به یکی از مقر‌های واقع در نزدیکی یک اردوگاه آوارگان در مرز‌های ترکیه در غرب ادلب، منتقل شوند.

منابع مذکور تصریح کردند، به خاطر تدابیر شدید امنیتی، هنوز ماهیت محموله مشخص نیست و صبح امروز با یک خودرو مجهز به یخچال، از مقر النصره در ادلب منتقل شد.

عنصر کلاه سفید گفت: این محموله پنج روز پیش توسط سه تروریست از جمله یک تبعه چچنی و یک تبعه فرانسوی وارد ادلب شد و تحویل مسئول انبارهاری النصره قرار گرفت.

وی در پایان تأکید کرد، این تروریست‌های خارجی صبح امروز، این محموله را مجدداً از عناصر النصره تحویل گرفتند تا آن را به سمت مرز‌های ترکیه انتقال دهند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار