فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز:

جبهه مقاومت با ابتکار عمل سردار سلیمانی گسترش یافته است

سرهنگ طاهرخانی گفت: امروز جبهه مقاومت با ابتکار عمل سردار دل‎‌ها گسترش یافته و فراگیر شده است.
کد خبر: ۴۵۵۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶ - 07May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «محمد اسماعیل طاهرخانی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان البرز اظهار داشت: اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان آغاز نابودی رژیم صهیونیستی بود و مرد میدان با شکست ۳۳ روزه رژیم غاصب اسراییل این هیمنه را شکست و نشان داد که اسراییل طبل تو خالی است و در این هفته های اخیر حملات جبهه مقاومت به رژیم صهیونیستی و وارد کردن خسارت های فراوان نزدیک شدن به انحلال این رژیم را به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: رژیم غاصب هر چه بیشتر دست و پا می زند به همان نسبت زودتر روز مرگش فرا می رسد، یک روز اعراب طی ۶ روز از رژیم صهیونیستی شکست می خورند و یک روز فقط حزب الله با مرد میدان، اسراییل غاصب را در ۲۲ روز شکست می دهند و این یعنی همان وعده امامین انقلاب است.

طاهرخانی ابراز کرد: امروز جبهه مقاومت با ابتکار عمل سردار دلها سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» این مرد الهی؛ مرد میدان عمل، گسترش یافته و فراگیر شده و همین فراگیری جبهه مقاومت حامیان رژیم صهیونیستی را زمین گیر کرده و پایان رژیم اسراییل را سریع تر کرده است.

وی افزود: قدس، دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است. هرگلبرگ این دفتر، یادمان حماسه ای ماندگار، فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است. قدس، قبله پیشین مسلمانان و قلب کنونی آنان است. ما در طول تاریخ با قدس زیسته ایم و پاسدار قداست قدس بوده ایم. قدس جغرافیای عشق، تاریخ ایثار و محراب نیایش های خونین است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز خاطر نشان کرد: روز قدس روز وحدت امت اسلام و روز دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم و فساد است.روز قدس روز نابودی همه مستکبران و طاغوتیان زمان بویژه اسراییل غاصب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها