مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان:

«اشغالگری و ظلم» علیه مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین باید خاتمه یابد

حجت‌الاسلام علیی گفت: اهمیت روز جهانی قدس به این دلیل است که نباید مسئله قدس به دست فراموشی سپرده شده، و اشغالگری و ظلم علیه مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین باید خاتمه یابد.
کد خبر: ۴۵۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸ - 07May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حسین علیی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان ضمن گرامی‌داشت روز جهانی قدس، این روز را یکی از یادگار‌های ارزشمند امام راحل دانست و اظهار داشت: امام خمینی (ره) با نگاه هوشمندانه و درایت خود در سال ۵۸ با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، مسئله فلسطین و مسئله قدس را به اولویت اول جهان اسلام تبدیل کرد.

وی مهم‌ترین پیام روز قدس را حفظ بصیرت و هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان و حفظ اتحاد جهان اسلام در مقابل دنیای استکبار دانست و بیان کرد: امام خمینی (ره) قدس را به عنوان مسئله اول جهان اسلام مطرح کردند و امروز نیز مقام معظم رهبری، ولی امر مسلمین جهان بر این مقوله تاکید می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان با تشریح اهداف صهیونیسم‌ها در اشغال فلسطین، بر اهمیت بزرگداشت روز قدس تاکید وعنوان کرد: سرزمین قدس و مسجد قدس قبله نخست مسلمین و محل نزول و بعثت پیامبران الهی است که بسیار حائز اهمیت است، بنابراین باید هم از باب حفظ شعائر این روز را گرامی داشت و هم برای اینکه یک حرکت راهبردی در جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه اهمیت روز جهانی قدس به این دلیل است که نباید مسئله قدس به دست فراموشی سپرده شود، گفت: اشغالگری و ظلم علیه مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین باید خاتمه یابد.

علیی با اشاره به اینکه امروز رژیم صهیونیستی در تلاش است تا روز قدس را به فراموشی بسپارد، تصریح کرد: امروز صهیونیست‌ها و استکبار جهانی در تلاش هستند تا با عادی‌سازی روابط با کشور‌های عربی منطقه موضوع قدس را به فراموشی بسپارند و مسئله فلسطین که مسئله نخست جهان اسلام است را از اذهان پاک کنند؛ و کشور‌های اسلامی منطقه باید در برابر این توطئه خبیث اسرائیل با وحدت و یکپارچگی ایستادگی کنند که اهمیت وحدت مسلمانان در شرایط امروز علیه اسرائیل و استکبار جهانی بیش از پیش احساس می‌شود.

وی مهم‌ترین پیام روز قدس را حفظ بصیرت و هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان و حفظ اتحاد جهان اسلام در مقابل دنیای استکبار دانست و ادامه داد: مسلمانان باید بیش از پیش و بهتر از گذشته هوشیار باشند و بدانند تا زمانی که اسلام است، دشمنان نیز هستند و این هوشیاری در مقابل ترفند‌ها و توطئه‌های بیگانگان می‌تواند عاملی برای خنثی‌سازی توطئه‌ها باشد.

این مسئول تصریح کرد: باید بتواینم قدس و روز قدس را زنده نگه داریم ودر حفظ این شعائر کوشا باشیم و این را اعلام کنیم که مسلمانان بیش از همیشه باید در مقابل دنیای استکبار وحدت و اتحاد داشته باشند. پس لازم است خواص جامعه در مورد ظلم و ستم‌هایی که رژیم صهیونیسم از ابتدا نسبت به اسلام داشته و تا امروز نیز ادامه دارد و همچنین در مورد حمایت استکبار از رژیم غاصب اسرائیل تبیین و روشنگری کنند و بر این موضوع که مسئله قدس همچون گذشته مسئله نخست جهان اسلام است تاکید کنند؛ و ضمن روشنگری و تبیین در جامعه اعلام کنند که ما از این اشغال و نو روش‌ها بیزاری و تبری می‌جوییم، این‌ها دشمنان خدا هستند و مسلمانان باید هوشیار باشند تا بتوانیم با وحدت هرچه بیشتر در مقابل دشمنان اسلام و مسلمین پیروز شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار