پیام قدردانی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از جهادگران؛

جهادگران بسیجی خدمت مخلصانه را به عنوان یک عمل صالح می دانند

سردار کریمی با صدور پیامی، ۱۷ اردیبهشت ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به جهادگران بسیجی فعال در گروه‌های جهادی و تمامی سربازان خط مقدم عرصه‌های بسیج سازندگی تبریک گفت.
کد خبر: ۴۵۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵ - 07May 2021

جهادگران بسیجی خدمت مخلصانه را به عنوان یک عمل صالح می دانند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی»فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با صدور پیامی، ۱۷ اردیبهشت ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به جهادگران بسیجی فعال در گروه‌های جهادی و تمامی سربازان خط مقدم عرصه‌های بسیج سازندگی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم 

جوانان عزیز گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی

با سلام و قبولی طاعات و عبادات 

خدمت مجاهدانه و بی منت به ملت غیور ایران اسلامی و ولی نعمتان انقلاب اسلامی که به برکت تفکر حضرت امام(ره) در انقلاب اسلامی ایجاد شده و امروز در سایه مقتدرانه ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در سراسر ایران اسلامی رشد و نمو پیدا کرده موهبتی الهی و فرصتی مغنتم است.

جهادگران بسیجی خدمت مخلصانه را به عنوان یک عمل صالح می دانند و همین امر موجب شده اقدامات آنها آثار و برکات بسیار فراوان و نتایج موثری به همراه داشته باشد.

خدمت به مردم و ولی نعتان انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه از سنت های مبارک دین اسلام و مبتنی بر ارزش ها و روحیات انقلابی است موجب صیقل یافتن روح انسان و خودسازی خواهد شد که در کنار این برکات جامعه را از عقب ماندگی ها، تنبلی ها و سستی ها نجات خواهد داد و مهم تر از اینها تحریم ها و توطئه های دشمنان علیه ملت را با شکست روبه رو خواهد کرد و پیشرفت های همه جانبه را رقم می زند.

اینجانب ضمن گرامیداشت ۱۷ اردیبهشت ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی که یادآور یکی از هوشمندی ها و تدابیر عالمانه مقام معظم رهبری بوده و در واقع تشکیل این سازمان خدوم یکی از الطاف خداوند و برکات انقلاب اسلامی محسوب می شود و امروز به نماد خدمت صادقانه به مردم تبدیل شده، از مجاهدت ها، اقدامات و خدمات شما عزیزان که توام با عشق ، ایمان و بصیرت است قدردانی میکنم و توفیقات روز افزون برای شما در سایر مراحل زندگی را در ظل عنایات و توجهات حضرت بقیه الله اعظم (روحی فدا) و هدایت های حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای( مدظله العالی) از خداوند متعال خواستارم.

سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی»

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی»

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار