رئیس پلیس مواد مخدر فاتب:

اشتغال‌زایی حلقه مفقوده در چرخه بازپروری معتادین متجاهر است

سرهنگ حسنوند با بیان اینکه اشتغال‌زایی حلقه مفقوده پس از درمان معتادین متجاهر است، گفت: یکی از مطالبات پلیس بر اساس برنامه ششم توسعه ورود دستگاه‌های متولی برای ایجاد اشتغال معتادین بهبودیافته است.
کد خبر: ۴۵۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۸ - 08May 2021

اشتغال‌زایی حلقه مفقوده در چرخه بازپروری معتادین متجاهر استسرهنگ «عبدالوهاب حسنوند» رئیس پلیس مواد مخدر فاتب در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه اصلاح برخی از محلات شوش، مولوی و هرندی از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم است که به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: ۱۷ سازمان در خصوص اصلاح مناطق شوش، مولوی و هرندی سهیم هستند.

سرهنگ حسنوند گفت: خوشبختانه امروز فراکسیون اجتماعی مجلس به موضوع اصلاح منطقه شوش، مولوی و هرندی ورود کرده است و سازمان‌های مربوطه باید در حوزه کاری خود پاسخگو باشند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب خاطرنشان کرد: اگر تمامی طرح‌های اجرا شده در منطقه شوش، مولوی و هرندی مورد حمایت دستگاه‌ها به خصوص شهرداری قرار گیرد مشکلات این مناطق برطرف خواهد شد.

وی درباره بازگشت معتادان بهبودیافته به چرخه کار اظهار داشت: یکی از مطالبات ما این است که چرا پس از درمان و بهبود معتادان متجاهر سازمان‌هایی که طبق برنامه ششم توسعه باید برای اشتغال‌زایی این افراد ورود کنند این کار را انجام نمی‌دهند.

سرهنگ حسنوند گفت: امروز یکی از مشکلات ما در حوزه بازپروری معتادین متجاهر نپرداختن به مراقب‌های پس از درمان است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار