خالد مشعل مطرح کرد؛

رایزنی «حماس» با طرف‌های بین‌المللی درباره جنایات رژیم صهیونیستی

رئیس جنبش مقاومت اسلامی «حماس» اعلام کرد که این جنبش در رایزنی با طرف‌های بین‌المللی خواستار مداخله آن‌ها برای توقف تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی شده است.
کد خبر: ۴۵۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸ - 08May 2021

رایزنی «حماس» با طرف‌های بین المللی درباره جنایات رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، «خالد مشعل» رئیس جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در خارج از فلسطین، سخنانی را در خصوص جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی مطرح کرد.

خالد مشعل اعلام کرد که این جنبش در رایزنی با طرف‌های بین المللی خواستار مداخله آن‌ها برای توقف تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مسجدالاقصی شده است.

پیش از این، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نسبت به عواقب یورش نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی و نمازگزاران حاضر در آن هشدار داد و تأکید کرد که با شماری از مقامات منطقه برای توقف حملات رژیم صهیونیستی علیه نمازگزاران فلسطینی، تماس تلفنی برقرار کرده است.

هنیه همچنین خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: با دُم شیر بازی نکنید. ما با هر چه در اختیار داریم از مسجد الاقصی و شیخ جراح دفاع می‌کنیم و به طور قطع شما بازنده این نبرد خواهید بود.

بنا بر اعلام هلال احمر فلسطین، در درگیری‌های شب گذشته در قدس اشغالی بیش از ۱۷۰ فلسطینی در مواجهه با نظامیان اشغالگر صهیونیست مجروح شده‌اند. اغلب این افراد از ناحیه چشم در محله‌های باب العمود، مسجدالاقصی و شیخ جراح زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار