ابوشریف در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شهادت حاج قاسم موجب وحدت در جبهه مقاومت شد/ شهید سلیمانی هیچ وقت از مسئله فلسطین غافل نبود

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران با اشاره به اقدامات شهید سلیمانی در افزایش قدرت و اتحاد محور مقاومت گفت: شهید سلیمانی در همه صحنه‌ها حضور داشت و نگاه این شهید بزرگوار به سمت قدس شریف بود.
کد خبر: ۴۵۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۹ - 09May 2021

شهید سلیمانی اولین موشک فلسطینی را به نام قدس نامگذاری کرد/وی همیشه به انتقال سلاح در فلسطین نظارت داشت«ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، درباره نقش سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تقویت محور مقاومت اظهار داشت: شهید سلیمانی در همه صحنه‌ها حضور داشت و نگاه این شهید بزرگوار همیشه به سمت قدس شریف بود.

وی با تاکید بر اینکه روح شهید سلیمانی همیشه زنده و در میان ماست، ادامه داد: شهادت شهید سلیمانی نه‌تنها موجب تضعیف محور مقاومت نشد، بلکه بعد از شهادت ایشان وحدت بین گروه‌های مقاومت تقویت شد.

ابوشریف ضمن درود بر روح والای شهید سلیمانی یادآور شد: قدس شریف همیشه برای شهید سلیمانی عزیز بود؛ بر همین اساس ایشان اولین موشکی که به دست گروه‌های مقاومت در فلسطین ساخته شد، اسم این موشک را «قدس» نامید.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی بر آموزش نظامی نیروهای مقاومت فلسطین نظارت داشت، افزود: آموزش نیرو‌های مقاومت در غزه با نظارت شهید سلیمانی انجام شد و این شهید عزیزمان در تمامی عملیات‌های جبهه مقاومت نقش داشت.

ابوشریف با بیان اینکه رابطه مقاومت با شهید سلیمانی بسیار عمیق بود، یادآور شد: شهید سلیمانی برای حل اختلاف و ایجاد وحدت در میان گروه‌های مقاومت بسیار تلاش می‌کرد تا در برابر رژیم اشغالگر قدس یک صف واحد باشند.

وی گفت: شهید سلیمانی روح بزرگ و بالایی داشت و توان زیادی به نیرو‌های مقاومت منتقل می‌کرد و هرگز از مسئله فلسطین غافل نبود.

ابوشریف با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی موانع را از مسیر گروه‌های مقاومت کنار می‌زد، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی برای همه ما همچون برادر بود و شهادت ایشان برکات زیادی برای جبهه مقاومت داشت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها