راهکار آزادی سازی قدس به روایت «دیپلمات مقاومت»

شیخ‌الاسلام در بخشی از خاطرات خود در مورد آزادسازی قدس گفت: «ما با درسی که از «کربلا» می‌گیریم می‌فهمیم قدس را از طریق شهادت می‌توان آزاد کرد.»
کد خبر: ۴۵۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷ - 08May 2021

راهکار آزادی سازی قدس به روایت «دیپلمات مقاومت»به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حسین شیخ‌الاسلام دیپلمات فقید و سابق کشورمان (که سال 1398 بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت) در بخشی از خاطرات خود که توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شده است، درباره راهکار آزادسازی قدس می‌گوید: «درباره رژیم صهیونیستی، ما [از ابتدای انقلاب] شعار نابودی‌اش را سر می‌دادیم و [اسرائیل] می‌دانست ما درصدد پس گرفتن فلسطین و آزادی قدس شریف و برگرداندن آن به جایگاه اولش یعنی قبله اول مسلمین هستیم.

ما با درسی که از «کربلا» می‌گیریم می‌فهمیم قدس را از طریق شهادت می‌توان آزاد کرد. در تصور حضرت امام (ره) هم این حرکت مردمی بود که می‌توانست فلسطین را آزاد کند. کار‌های مبارزاتی ما برای این بود که جریان سازش موفق نشود، برای اینکه اسرائیل نتواند پیش‌روی کند، برای اینکه این شعله زنده بماند.

آن آتشی که اسرائیل را می‌سوزاند، آن طوفانی که اسرائیل را نابود می‌کند، «طوفان مردمی» است. حضرت امام (ره) می‌فرمودند: اگر هر کس یک سطل آب بریزد، اسرائیل را آب می‌برد.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار