جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش:

روحیه سلحشوری ملت ایران موجب مصونیت نظام در مقابل تهدیدات است

دریادار کاویانی گفت: تا زمانی که روحیه سلحشوری و دفاع از آرمان‌های انقلاب در ملت ایران وجود داشته باشد، دشمن هیچ‌گاه نمی‌تواند آسیبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند.
کد خبر: ۴۵۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ - 08May 2021

روحیه سلحشوری و دفاع از آرمان های انقلاب بسترساز مصونیت نظام استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حمزه‌علی کاویانی» جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان والامقام «علی کهوری‌نژاد» و «جمشید مرشدی» از شهدای وظیفه نیروی دریایی ارتش در بندرعباس با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا یک وظیفه ملی است و این دیدار‌ها یک تجدید خاطره با دوران دفاع مقدس است، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی یاد و خاطره و رشادت‌های شهدا را هیچ‌گاه فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: تا زمانی که این روحیه سلحشوری در دفاع از آرمان‌های انقلاب در ملت ایران وجود داشته باشد، دشمن هیچ‌گاه نمی‌تواند آسیبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند.

امیر کاویانی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا، باعث افزایش و تقویت روحیه خدمتگزاری در جامعه می‌شود، گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون فداکاری شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس و صبر و استقامت خانواده معزز شهداست.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند؛ زیرا عزت و اقتدار کشورمان به خاطر ایثار و شهادت است.

بر اساس این گزارش، شهید علی کهوری‌نژاد از شهدای ناوشکن سهند است که در رویارویی با آمریکای جنایتکار در خلیج فارس به فیض شهادت نائل شد و شهید جمشید مرشدی از شهدای حادثه هواپیمای سی-۱۳۰ است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها