مدیرکل بنیاد شهید مازندران:

شهدای خان‌طومان مایه عزت و اقتدار کشور هستند

حجت‌الاسلام «‌یوسف‌پور» گفت: شهدای گرانقدر خان‌طومان و مدافعان حرم در آزمون شهادت سربلند بیرون آمدند و مایه عزت و اقتدار کشور ما هستند.
کد خبر: ۴۵۵۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶ - 08May 2021

شهدای خان‌طومان مایه عزت و اقتدار کشور هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «جواد یوسف‌پور» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران به مناسبت سالگرد شهدای خان‌طومان سوریه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن مدافعان حرم مازندران بویژه سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» اظهار داشت: شهدای گرانقدر خان‌طومان و مدافعان حرم در آزمون شهادت سربلند بیرون آمدند و مایه عزت و اقتدار کشور ما هستند.

وی افزود: جوانان غیور این سرزمین در آن سوی مرز‌ها و دورترین نقاط در دفاع از حریم اهل بیت (ع) در مقابل گروه‌های تکفیری و داعشی مجاهدانه جنگیدند و جان عزیز خویش را نثار دین و حفظ تعالیم اسلامی کردند.

‌یوسف‌پور با بیان اینکه شهدای مدافع حرم مظهر اخلاص، ایمان و پیام‌آور امنیت هستند، ابراز داشت: شهدای خان‌طومان در اوج مظلومیت و شجاعت، مقاومت و ایستادگی کردند و در سخت‌ترین شرائط دست از حریم آل الله بر نداشتند و سرانجام در راه اسلام به شهادت رسیدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به اینکه یاد رشادت‌های شهدای مدافع حرم همیشه در ذهن مردم ما ماندگار خواهد ماند، عنوان کرد: شهدای مدافع حرم در اوج اخلاص و بندگی برای حفظ امنیت جان خویش را برای احیای اسلام فدا کردند.

وی با اشاره به اینکه خطه شهیدپرور مازندران در این ایام به رایحه خوش شهدای خان‌طومان معطر شده است، گفت: این شهدای والامقام مردان بی‌ادعایی بودند که تفکر آنان بر مبنای اعتقادات دینی و اسلامی استوار بوده است.

شهید «محمد بلباسی» از قائمشهر، شهید «علی جمشیدی» از نور، شهید «رضا حاجی‌زاده» از آمل، شهید «حسن رجایی‌فر» از بابل، شهید «سید رضا طاهر» از بابل، شهید «سیدجواد اسدی» از ساری، شهید «سعید کمالی» از ساری، شهید «محمود رادمهر» از ساری، شهید «علیرضا بریری» از بابلسر، شهید «علی عابدینی» از فریدونکنار، شهید «حسین مشتاقی» از نکا، شهید «رحیم کابلی» از بهشهر، شهید «بهمن قنبری» از بهشهر ۱۳ شهید والامقام مدافع حرم استان مازندران هستند که در منطقه خان‌طومان سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

در میان این شهدای گرانقدر، پیکر ‌شهید حاج «رحیم کابلی» از شهرستان بهشهر هنوز به وطن باز نگشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار