درگذشت تعدادی از والدین شهدا در چند روز گذشته

چهار تن از والدین دارای دو شهید طی روز‌های گذشته دار فانی را وداع گفته و به فرزندان شهیدشان پیوستند.
کد خبر: ۴۵۵۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ - 09May 2021

درگذشت تعدادی از والدین شهدا در چند روز گذشتهبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، طی چند روز گذشته تعدادی از والدین شهدا دار فانی را وداع گفتند و به فرزندان شهید خود پیوستند.

براساس این گزارش «منظربانو کوهدار» مادر گرامی شهیدان والامقام «حبیب اله و فتح اله بغدادی» پس از سال‌ها فراق از فرزندانش دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر پاک این مادر والامقام جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه در گلزار شهدای امام زاده هادی (ع) واقع در ینگی امام ساوجبلاغ در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

شهید والامقام «حبیب اله بغدادی» متولد ۱۳۴۶ مرداد سال ۱۳۶۴ در جزیره مجنون در عملیات عاشورا و شهید «فتح اله بغدادی» متولد ۱۳۴۷ اسفند سال ۱۳۶۲ در جزیره مجنون و عملیات خیبر بر اثر اصابت ترکش به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

«حاج شکراله هنرمندنیا» پدر شهیدان «علی و حسن هنرمندنیا» پس از تحمل سال‌ها دوری از فرزندان شهیدش در سن ۷۷ سالگی بر اثر کهولت سن به فرزندان شهیدش پیوست. شهید «حسن هنرمندنیا» سال ۱۳۳۹ در شهرستان اصفهان چشم به جهان گشود و سال ۱۳۶۳ در بصره بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. شهید «علی هنرمندنیا» سال ۱۳۴۴ در شهرستان اصفهان چشم به جهان گشود و سال ۱۳۶۲ در حاج عمران عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

«کبری صالحی» مادر شهیدان «قدرت‌الله و فضل‌الله صالحی» به فرزندان شهیدش پیوست. شهید «قدرت‌الله صالحی» سال ۱۳۴۴ در شهر زیارتی رزوه چشم به جهان گشود و سال ۱۳۶۲ عملیات والفجر ۴ در منطقه مریوان به شهادت رسید. شهید «فضل‌الله صالحی» سال ۱۳۴۵ در شهر زیارتی رزوه چشم به جهان گشود و سال ۱۳۶۱ در منطقه عین خوش به شهادت رسید.

مرحومه «طیبه عباسی» مادر شهیدان «لطفعلی و علی عباسی»، پس از تحمل سال‌ها دوری از فرزندان شهیدش بر اثر کهولت سن آسمانی شد. پیکر این مادر بزرگوار بر روی دستان مردم شهرستان نجف آباد تا گلزار شهدا تشییع و سپس در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

شهید «لطفعلی عباسی» ششم اسفند ۱۳۶۰ در تنگه چزابه، عملیات مولای متقیان به درجه رفیع شهادت نائل شد و شهید «علی عباسی» دوم بهمن ماه سال ۱۳۶۵ در شلمچه، عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار