درخواست فلسطین برای برگزاری نشست فو‌ق‌العاده سازمان‌های بین‌المللی

تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به حوادث شهر قدس اشغالی و تجاوزات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان، برگزاری نشست فوق‌العاده سازمان‌های بین‌المللی را خواستار شد.
کد خبر: ۴۵۵۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳ - 08May 2021

درخواست فلسطین برای برگزاری نشست فو‌ق‌العاده سازمان‌های بین‌المللیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «ریاض المالکی» وزیر خارجه فلسطین برگزاری نشست‌های فوق‌العاده تعدادی از سازمان‌های بین‌المللی به‌منظور حمایت از فلسطینیان در برابر تجاوزات صهیونیست‌ها را خواستار شد.

المالکی گفت که با سفرای فلسطین به‌منظور ارائه درخواست‌هایی جهت برگزاری نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب، سازمان همکاری اسلامی، شورای حقوق بشر سازمان ملل و شورای امنیت این سازمان، تماس‌هایی برقرار کرده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی دیروز (جمعه) همزمان با روز جهانی قدس، دو جوان فلسطینی را در اردوگاه «سالم» واقع در غرب جنین به شهادت رساندند.

از سوی دیگر هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در پی یورش نظامیان رژیم صهیونیستی و تعرض به نمازگزاران در مسجدالاقصی و نیز سرکوب تحصن‌کنندگان در محله «شیخ جراح» قدس حدود ۲۰۵ نفر زخمی شدند.

به نوشته روزنامه «القدس العربی»، المالکی همچنین گفت که تشکیلات خودگردان در تلاش است تا در نشست این سازمان‌ها بیانیه‌هایی با مضمون محکومیت جنایت‌های اسرائیل و درخواست از کشور‌ها برای قطع ارتباط با این رژیم آپارتاید به دلیل ارتکاب جنایت ضدبشری، صادر شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها