سلسله جلسات عقیدتی سیاسی در یزد برگزار شد

سلسله جلسات عقیدتی سیاسی با موضوع بهره‌برداری از فرصت باقی مانده از ماه مبارک رمضان با سخنرانی حجت‌الاسلام «کهدویی» در سالن اجتماعات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶ - 08May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سلسله جلسات عقیدتی سیاسی با موضوع بهره برداری از فرصت باقی مانده از ماه مبارک رمضان با حضور حجت الاسلام «کهدویی» و سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

حجت الاسلام کهدویی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه عبودیت است اظهار داشت: در دستورالعمل زندگی مواردی عمومی و تاکتیکی به طور مجزا وجود دارد.

وی با بیان اینکه در ۹۰ آیه قرآن با «یا ای‌ها الذین امنوا» شروع شده است تصریح کرد: خدا می‌فرماید: من را زیاد یاد کنید. ذکر در مرحله زبان وجود دارد. ذکر زیاد زنگار دل را از بین‌می برد و دل‌ها متوجه خداوند می‌شود.

کهدویی با اشاره به آیه ۲۵۴ سوره «بقره» می‌فرماید از آنچه به شما روزی دادم بخشی از آن را در راه خدا انفاق کنید ادامه داد: پیامبر (ص) فرمود: کسانی مرده‌اند که مال دارند، اما انفاق نمی‌کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود به آیه ۱۰۲ سوره «عمران» اشاره کرد و افزود: در این آیه آمده است که «ای کسانی که ایمان آورده‌اید تقوا را رعایت کنید آنگونه که حق تقوا است».

حجت الاسلام کهدویی با بیان اینکه قلب سلیم از نظر پیامبر اسلام (ص) قلبی است که در آن ایمان باشد بیان کرد: چند چیز باعث می‌شود قلب انسان بمیرد، زمانی که گناه روی گناه انجام شود، گفتگوی بدون دلیل با نامحرم و مجادله با آدم احمق است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار