توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین پاکبانان و باربران بازار

بیش از ۲ هزار بسته معیشتی همزمان با دهه سوم ماه مبارک رمضان از سوی آستان امامزاده زید (ع) بین نیازمندان با اولویت پاکبانان و باربران بازار تهران توزیع می‌شود.
کد خبر: ۴۵۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷ - 09May 2021

توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین پاکبانان و باربران بازار

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، توزیع مواد غذایی و بهداشتی در کنار بسته‌های معیشتی از ابتدای ماه مبارک رمضان به همت متولیان امامزاده‌های استان تهران و با حمایت خیران افزایش یافت تا سفره‌های افطاری و سحری نیازمندان رنگین شود.

همزمان با دهه آخر ماه مبارک رمضان، متولیان امامزاده زید (ع) بازار از کمک‌های خیران و حمایت اداره اوقاف اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی کردند تا این بسته‌های معیشتی را بین نیازمندان توزیع کنند.

بر همین اساس، حجت‌الاسلام «وحید مرادزاده»، مدیر آستان امامزاده زید (ع) بازار تهران با بیان اینکه این آستان به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین امامزاده‌های استان تهران به شمار می‌رود، از تهیه بیش از ۲ هزار بسته معیشتی در این امامزاده خبر داد و گفت: باربران بازار، روزمزد هستند که با تعطیلی بیش از دو هفتگی بازار در تأمین معیشت به مشکل برخوردند.

وی افزود: به همین دلیل ما ضمن شناسایی آن‌ها سعی کردیم بسته‌های معیشتی را بین نیازمندان با اولویت باربران و پاکبانان محله بازار توزیع کنیم و از شب‌های قدر روند توزیع بسته‌های معیشتی را آغاز کردیم و تا پایان ماه رمضان این اقدام ادامه دارد و امیدواریم برای بعد از ماه مبارک رمضان نیز بتوانیم حمایتی از این قشر کم برخوردار داشته باشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها