حیرت جهانیان از دستاوردهای عملیات الی‌بیت‌المقدس

جانشین پیشین قرارگاه ثارالله با اشاره به عملیات الی‌بیت‌المقدس، گفت: رزمندگان اسلام پیروزی بزرگ آزادسازی شلمچه و خرمشهر را در تاریخ دفاع مقدس رقم زدند، این موفقیت باعث تعجب سیاست‌مداران و نظامیان دنیا شد.
کد خبر: ۴۵۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴ - 10May 2021

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار «اسماعیل کوثری» جانشین پیشین قرارگاه ثارالله در گفت‌وگویی با اشاره به سالروز آزادسازی شلمچه، عملیات الی بیت‌المقدس را چهارمین عملیات موفق بعد از فرار بنی‌صدر خائن برشمرد و اظهار داشت: به روح شهدا به‌ویژه شهدای عملیات الی بیت‌المقدس درد می‌فرستیم، در جریان این عملیات بیش از پنج هزار و ۵۰۰ کیلومتر از سرزمین جمهوری اسلامی ایران، خصوصاً در استان خوزستان در سال ۶۱ از تصرف دشمن خارج شود.

عملیات «الی‌بیت‌المقدس»؛ تعجب سیاست‌مداران جهان را بر انگیخت

عملیات الی‌بیت‌المقدس؛ آزادسازی پنج هزار و ۵۰۰ کیلومتر سرزمین ایران و تعجب دنیا

وی عملیات الی بیت‌المقدس را موفقیت بزرگی در تاریخ هشت سال دفاع مقدس با آزادسازی شهر‌های شلمچه و خرمشهر و ... دانست و تصریح کرد: رزمندگان اسلام این پیروزی بزرگ را در تاریخ دفاع مقدس رقم زدند، این موفقیت باعث تعجب سیاست‌مداران و نظامیان دنیا شد.

جانشین پیشین قرارگاه ثارالله با اشاره به سوریه به‌عنوان تنها هم‌پیمان ایران در دوران جنگ تحمیلی، اضافه کرد: همه دنیا در جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران، پشت سر صدام بودند و سازمان ملل و مرتجعین منطقه هم به‌عنوان مزدوران رژیم آمریکا، از رژیم بعثی حمایت می‌کردند و اراده امام راحل و رزمندگان ما بر دفاع جانانه و مبارزه با دشمن متجاوز بود.

عملیات الی‌بیت‌المقدس؛ آزادسازی پنج هزار و ۵۰۰ کیلومتر سرزمین ایران و تعجب دنیا

کوثری عدم مذاکره در جریان دفاع مقدس را عاملی بر جلوگیری از اشغال سایر اراضی کشور برشمرد و بر نگاه معمار کبیر انقلاب و رزمندگان ما در دفاع عملی از اسلام و میهن اسلامی در جریان هشت سال جنگ تحمیلی تأکید کرد و افزود: رژیم آمریکا با جلو انداختن صدام، دنبال ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار