مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی منصوب شد

حجت‌الاسلام «دهقان» به‌عنوان مدیر جدید روابط عمومی و تبلیغات اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی معرفی و منصوب شد.
کد خبر: ۴۵۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱ - 10May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، در مراسمی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، حجت‌الاسلام «علیرضا دهقان» با حفظ سمت در مسئولیت دفتر نشر آثار روحانیت در دفاع مقدس خراسان رضوی به سمت مدیر روابط عمومی و تبلیغات این اداره‌کل معرفی و منصوب شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم بر تداوم برگزاری جلسات کمیته رسانه، تبلیغات محیطی، برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی یادمان‌های شهدای گمنام، برگزاری کمیته فرهنگی و اجتماعی و رسانه‌ای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و افزایش تعاملات با مسئولان و اصحاب رسانه به عنوان اولویت‌های کاری مدیریت روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان تأکید کرد.

در این مراسم همچنین از تلاش‌ها و خدمات پیشکسوت دفاع مقدس، سرهنگ «حبیب‌الله امیدخدا» مدیر پیشین روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها