برگزاری جلسه برنامه‌ریزی تدوین کتاب نقش گرگان در دفاع مقدس

جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی تدوین کتاب نقش شهرستان گرگان در انقلاب و دفاع مقدس با حضور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان، فرمانده سپاه گرگان و نویسنده و مولف کتاب برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶ - 10May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی تدوین کتاب نقش شهرستان گرگان در انقلاب و دفاع مقدس با حضور سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان، سرهنگ «وحید فخرالدین» فرمانده سپاه گرگان و نویسنده و مولف کتاب برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سرهنگ کاظمی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با توجه به نقش مهم شهرستان گرگان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تدوین کتاب نقش این شهرستان در دفاع مقدس از اهمیت بالایی برخوردار است و هدف از تشکیل این جلسه نیز تسهیل در روند تدوین این کتاب است.

وی افزود: بخشی از کار تدوین این کتاب انجام شده، اما با توجه به اهمیت موضوع نیاز است که ادامه کار با دقت و بررسی بیشتری صورت گیرد.

جلسه برنامه ریزی تدوین کتاب نقش گرگان در دفاع مقدس

در ادامه فرمانده سپاه گرگان گفت: تدوین کتاب نقش شهرستان گرگان در دفاع مقدس، با کمک مسئولان شهرستان و پیشکسوتان و ادارات در حال انجام است و نویسنده و مولف کتاب نیز مشخص شده است.

وی افزود: در جلسه‌ای که با حضور فرماندار گرگان با ادارات شهرستان گرگان برگزار شد، مقرر شد که همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان گرگان اسناد و مدارک فعالیت‌های خود در دفاع مقدس را جمع آوری و در اختیار نویسنده قرار دهند و نویسنده کتاب نیز به طور مستمر در حال انجام کار است.

در ادامه هر یک از اعضای جلسه به بحث و تبادل نظر در خصوص جمع‌بندی، فصل بندی و تسهیل روند کار ارائه دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها