وصیت‌نامه شهید «مهراب اسلامی»؛

مرگ با افتخار بهتر از زندگى ذلت‌بار است

«مهراب اسلامی» یکم شهریور سال ۱۳۴۳ در روستای کندر از توابع شهرستان کرج به دنیا آمد و دوم اسفند سال ۱۳۶۲ در گیلانغرب بر اثر اصابت ترکش به قلبش، به شهادت رسید.
کد خبر: ۴۵۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۰ - 15May 2021

مرگ باافتخار بهتر از زندگى ذلت‌بار است// سلام/// انجام شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، «مهراب اسلامی» یکم شهریور سال ۱۳۴۳ در روستای کندر از توابع شهرستان کرج به دنیا آمد. پدرش یعقوب و مادرش ملک‌تاج نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته تجربی درس خواند و دیپلم گرفت و به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت. دوم اسفند سال ۱۳۶۲ در گیلانغرب با اصابت ترکش به قلب توسط نیرو‌های عراقی، شهید و پیکر وی در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

وصیت‌نامه شهید

«با سلام و درود به امام عصر (عج) و نایب بر حقش رهبر کبیر انقلاب امام خمینى و امت شهیدپرور ایران مخصوصا والدین گرامی‌ام. از آنجا که وظیفه هر مسلمان است که وصیت نماید اینجانب مهراب اسلامى نیز وصیت خود را با آیه‌اى از کلام الله مجید آغاز مى‌کنم.

در راه خدا از مالتان و از جانتان دست بشویید و از بذل جان دریغ نکنید. عزت بذل جان و شهادت در راه خدا را بپذیرید تا لذت اسیرى کفار را راحت تحمل کنید.

زمانى که اسلام در خطر است و دشمنان از هر طرف به اسلام و مؤمنین حمله‌ور می‌شوند در خانه نشستن جایز نیست. ننگ است براى مسلمانى که قدرت و توانایى رفتن به جبهه و جهاد کردن در راه خدا را دارد ولى از این رفتن خوددارى کند. مرگ با افتخار بهتر از زندگى ذلت بار است. خدا را شکر که در بستر نمردم و توانستم دِین خود را نسبت به اسلام و قرآن و امام و کشور انقلابى ادا کنم و توانستم در میدان نبرد حق علیه باطل شرکت نموده و جان خود را نثار کنم.

آرى، خدا را شکر که در میان گروه‌هاى چپى و راستى که هر یک قصد حفظ منابع خود را دارند و در این منجلاب قرن بیستم و این کوره‌راه‌هاى گروهک‌ها، راه اصلى را که راه حزب خدا یعنى حزب الله به رهبرى روح الله انتخاب کرده و راه رهبرم را بپیمایم. رهبرى که تمام مادیات را رها کرده و تنها متوجه خداى قادر و تواناست.

اى امت حزب الله، دعاگوى امام باشید. پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت و این انقلاب لطمه‌اى وارد نشود. به اسلام و امام وفادار بوده و راه او را رهرو باشید. خدایا، عمر امام ما را همانند طول عمر آفتاب طولانى بگردان (آمین). امت سلحشور و حزب اللهى، گل‌ها رفتند، مبادا از خار‌ها باشیم. جبهه‌ها در انتظار است. در این برهه از زمان تنها رهایى از ستمگران جهاد فى سبیل الله است.

امت حزب الله، خصوصا شما اى برادران بسیجى، فریب مکر و حیله مکاران را مخورید. با ایمان به الله و یکتاپرست بودن و به حق سخن گفتن و به عدالت رفتار نمودن و با وحدت کلمه مکر مکاران را خنثى کنید. شهیدان بر گردن شما حق دارند. آن‌ها رفتند، حال شما باید دِین خود را ادا کنید. آن‌ها که رفتند کارى حسینى کردند و آن‌هایى که مانده‌اند باید کاری زینبى کنند. یکى از پیام شهیدان به خواهران مسلمان حجاب است که عفّت و عصمت زن در حجاب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها