مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس در گلستان تشکیل شد

سرهنگ «کاظمی» گفت: مناسبت‌های دفاع مقدس از سوی ستادکل نیروهای مسلح در قالب 39 عنوان مناسبت در طول سال مشخص و ابلاغ شده است تا ادارات و نهادهای استان برنامه‌های خود را در قالب‌های 39 گانه تنظیم و اجرا کنند.
کد خبر: ۴۵۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵ - 10May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، جلسه شورای روابط عمومی‌های سازمان‌های لشکری و کشوری استان گلستان در مناسبت‌های ملی دفاع مقدس با حضور سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان و مسئولین روابط عمومی ادارات استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سرهنگ کاظمی ضمن بررسی و تشریح دستورالعمل گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت در سال 1400 اظهار داشت: ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس در گلستان تشکیل و مناسبت‌های دفاع مقدس از سوی ستاد کل نیروهای مسلح در قالب 39 عنوان مناسبت در طول سال مشخص و ابلاغ شده است تا ادارات و نهادهای استان برنامه‌های خود را در قالب 39 گانه مناسبت‌های دفاع مقدس تنظیم و اجرا کنند.

وی در خصوص بارگزاری فعالیت‌ها در سامانه defadoc.ir گفت: امسال همه ادارات می‌توانند در سامانه defadoc.ir، گزارش‌ها و اقدامات انجام شده یگان، اداره‌کل و دستگاه اجرایی مربوطه را ثبت نمایند و از این طریق مسئولین رده بالای هر سازمان نیز از نحوه فعالیت زیرمجموعه خود در استان‌ها مطلع خواهند شد.

سرهنگ کاظمی در ادامه به آموزش نحوه بارگزاری گزارش‌ها و اقدامات ادارات در سامانه فوق پرداخت و مقرر شد تعاملات و تجربیات فی ما بین مسئولین روابط عمومی‌های ادارات استان در فضای مجازی برقرار و به اشتراک گذاشته شود.

ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس در گلستان تشکیل شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها