رئیس پارلمان یمن:

هروله اعراب برای سازش مشوق صهیونیست‌هاست

الراعی گفت: اگر برخی رژیم‌های سازشکار برای عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی هروله و اعلام سرسپردگی نمی‌کردند، دشمن صهیونیست هرگز جرات ارتکاب جنایات و ول کردن گله‌های شهرک‌نشینان صهیونیست با وحشی‌گری تمام برای قتل فلسطینی‌ها نمی‌کرد.
کد خبر: ۴۵۵۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴ - 10May 2021

هروله اعراب برای سازش مشوق صهیونیست‌هاستبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، پارلمان دولت نجات ملی یمن به اقدامات سرکوبگرانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینی‌ها واکنش نشان داد.

«یحیی الراعی» رئیس پارلمان یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که اقدامات علیه فلسطینی‌ها همزمان با ماه رمضان مغایر با منشور انسانی و بین المللی است.

رئیس پارلمان یمن گفت: اگر برخی رژیم‌های سازشکار برای عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی هروله و اعلام سرسپردگی نمی‌کردند، دشمن صهیونیست هرگز جرات ارتکاب جنایات و ول کردن گله‌های شهرک‌نشینان صهیونیست با وحشی‌گری تمام برای قتل فلسطینی‌ها و حمله به مسجد الاقصی در چالش آشکار با احساسات اعراب و مسلمانان، نمی‌کرد.

رئیس پارلمان یمن از همه پارلمان‌ها، آزادگان دنیا و جامعه بین المللی خواست که این اقدامات صهیونیست‌ها را محکوم کنند و در راستای توقف اقدامات علیه ملت فلسطین و مقدسات اسلامی حرکت کنند.

وی از جامعه جهانی خواست که به مسئولیت خود عمل کند و از سکوت شرم‌آور دست بردارد و جانب انصاف را در قبال ملت فلسطین و بازپس‌گیری حقوق پایمال شده این ملت، نگه دارد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار