فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

دستگیری ۵ سوداگر مرگ و کشف بیش از یک تُن مواد افیونی

سردار طاهری از دستگیری پنج سوداگر مرگ و کشف یک تُن و ۱۱ کیلو مواد افیونی، طی درگیری مسلحانه در شهرستان ایرانشهر خبر داد.
کد خبر: ۴۵۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷ - 10May 2021

دستگیری ۵ سوداگر مرگ و کشف بیش از یک تُن مواد افیونیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین مواد مخدر توسط یک باند حرفه‌ای قاچاق، از مناطق مرزی استان به حوزه شهرستان ایرانشهر دست یافتند.

وی افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر پس از انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی حوالی ساعت ۲۲ شب گذشته اعضای این باند مسلح را که با سه دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پژو پارس در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در محور خاش- ایرانشهر بودند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین، با عوامل انتظامی درگیر که بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس مجبور به رها کردن خودرو‌های حامل مواد مخدر  و فرار به سمت ارتفاعات منطقه شدند.

سردار طاهری بیان داشت: در ادامه تکاوران پلیس در اقدامی سریع و ضربتی، پنج نفر از سوداگران مرگ را به همراه دو قبضه سلاح کلاش و ۳۳ فشنگ جنگی دستگیر و در بازرسی از خودرو‌های توقیفی از آن‌ها یک تُن و ۱۱ کیلو انواع مواد مخدر شامل ۶۹۸ کیلو و ۴۱۰ گرم تریاک و ۳۱۲ کیلو و ۸۷۵ گرم حشیش، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند قاچاق مواد افیونی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی استان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر از هیچگونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار