مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان مرکزی:

۹۵۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح احسان رمضان در استان مرکزی توزیع شد

تهامی گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه که طی آن ۵۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کشور توزیع می‌شود، سهم نیازمندان این استان از طرح مذکور ۹ هزار و ۵۰۰ بسته است.
کد خبر: ۴۵۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳ - 10May 2021

۹۵۰۰بسته معیشتی در قالب طرح احسان رمضان در استان مرکزی توزیع شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «مجتبی تهامی» مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان مرکزی امروز (دوشنبه) در آیین توزیع ۹ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام راحل (ره) استان مرکزی در محل مصلی بیت‌المقدس اراک اظهار داشت: بنیاد احسان وابسته به این نهاد انقلابی در ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در قالب طرح احسان رمضان کرد که در این اقدام ۵۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کشور توزیع می‌شود که سهم استان مرکزی از آن ۹ هزار و ۵۰۰ بسته است.

وی افزود: ارزش مجموع بسته‌های معیشتی ویژه استان مرکزی ۲۲ میلیارد ریال است که شامل برنج، روغن، انواع حبوبات، ماکارونی، قند و شکر و بین نیازمندانی که پیش از این از سوی گروه‌های جهادی و ائمه جماعات مساجد شناسایی شده‌اند توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان مرکزی ادامه داد: سال گذشته نیز ۹ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام راحل در استان مرکزی توزیع شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار