رئیس سازمان بسیج سازندگی البرز:

گروه‌های جهادی البرز شناسنامه‌دار می‌شوند

سرهنگ طیران از فعالیت گروه‌های جهادی در عرصه‌های مدرسه‌سازی، فرهنگی، بهداشت و درمان و... خبر داد و گفت: گروه‌های جهادی شناسنامه‌دار می‌شوند.
کد خبر: ۴۵۵۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷ - 10May 2021

گروه‌های جهادی البرز شناسنامه‌دار می‌شوندبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی انعقاد تفاهم‌نامه میان اداره‌کل نوسازی مدارس با سازمان بسیج سازندگی استان البرز امروز با حضور مدیرکل نوسازی مدارس، رئیس سازمان بسیج سازندگی و رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان البرز در سالن کنفرانس اداره کل نوسازی مدارس استان تشکیل شد.

سرهنگ «مهران طیران»، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان البرز در این جلسه از فعالیت گروه‌های جهادی در عرصه‌های مدرسه‌سازی، فرهنگی، بهداشت و درمان و ... خبر داد و اظهار داشت: تصمیم بر این است که علاوه بر شناسنامه‌دار کردن گروه‌های جهادی مجوز فعالیت در زمینه‌های یادشده نیز به آن‌ها داده شود.

وی با بیان اینکه پنج گروه جهادی در حوزه مدرسه‌سازی در البرز فعالیت دارند، عنوان کرد: برای گروه‌های جهادی که در این عرصه فعال هستند، هدف‌گذاری شده و در ابتدای امر ما به دنبال تخصصی کردن این گروه‌ها هستیم تا با برقراری ارتباط با ناظرین اداره کل نوسازی مدارس انتقال تجربیات صورت گیرد.

«محمد دلاوریان»، مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز نیز در این جلسه هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه را حضور قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز در عرصه ساخت‌وساز مدارس و همکاری با این اداره کل در زمینه خدمت به مردم و نیز تأمین زیرساخت‌های فضاهای آموزشی با هدفی مشترک عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌افزایی بین بخشی با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در جهت کمک به رفع مشکلات و بهبود زیرساخت فضاهای آموزشی مناطق محروم و کم برخوردار، روستایی و شهری از اولویت‌های نوسازی مدارس است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز بیان داشت: پس از امضای تفاهم‌نامه و ابلاغ آن از سوی هر دو سازمان به دستگاه‌های مربوطه به‌زودی مفاد تفاهم‌نامه نیز عملیاتی خواهد شد و بر اساس شرایط اقلیمی و جغرافیایی استان البرز تصمیم‌گیری‌های کلی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها