مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول خبر داد؛

اجرای بیش از ۵۲ برنامه شاخص در سالروز مقاومت مردم دزفول

جولایی با اشاره به ویژه برنامه‌های مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول در چهارم خرداد گفت: بیش از ۵۲ برنامه شاخص در سالروز مقاومت مردم دزفول برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸ - 10May 2021

بیش از 52 برنامه شاخص را برای سالروز مقاومت مردم دزفول در نظر گرفته ایمسرهنگ پاسدار «بهزاد جولایی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز به تشریح ویژه برنامه‌های چهارم خرداد در این مرکز پرداخت و اظهار داشت: بیش از ۵۲ برنامه شاخص را برای سالروز مقاومت مردم دزفول در نظر گرفته شده است.

وی افزود: نه بحران ویروس کرونا که هیچ بهانه ای نمی‌تواند ما را از انجام برنامه‌ها و مناسبت‌های ملی و ارزشی حوزه دفاع مقدس باز دارد.

جولایی گفت: همچون سال گذشته برنامه های سالروز چهار خرداد را در قالب رسانه و فضای مجازی تعریف کرده ایم که هم مخاطب بیشتری داشته و هم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرده باشیم.

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول عنوان کرد: ده ها جلسه با مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان و شبکه های سراسری و همچنین فعالان فضای مجازی داشته ایم تا بتوانیم در ساعات مقرر بیشترین و بهترین محتوا را در خصوص این مناسبت ملی و ارزشمند به مردم و بلکه جهانیان ارائه دهیم.

وی در پایان از همه رسانه ها خواست که به تحلیل و بررسی ابعاد مختلف مقاومت مردم خوزستان و به خصوص دزفول قهرمان بپردازند و متذکر شد: بزودی در قالب نشست خبری جزئیات برنامه ها را به اطلاع مردم شریف سراسر کشور و خوزستان قهرمان خواهیم رساند تا در جریان چگونگی پخش برنامه ها قرار بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار