قدردانی فلسطینیان قدس از پاسخ موشکی مقاومت به جنایت صهیونیست‌ها

فلسطینیان ساکن قدس اشغالی با برگزاری تجمعی از پاسخ موشکی مقاومت به جنایت صهیونیست‌ها در قدس اشغالی قدردانی کردند.
کد خبر: ۴۵۵۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶ - 10May 2021

قدردانی فلسطینیان قدس از پاسخ موشکی مقاومت به جنایت صهیونیست‌هابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جمعی از فلسطینیان با برگزاری تجمعی در مسجد الاقصی از پاسخ راکتی مقاومت فلسطین به جنایت صهیونیست‌ها در قدس اشغالی قدردانی کردند.

همچنین ساکنان محله «شیخ الجراح» قدس که صهیونیست‌ها قصد دارند آن‌ها را اخراج کرده و خانه‌هایشان را ویران کنند با آغاز حملات راکتی مقاومت خوشحالی خود را ابراز داشتند.

از سوی دیگر با آغاز حملات راکتی مقاومت فلسطین، شهرک‌نشینان صهیونیستی که در اطراف مسجد الاقصی تجمع کرده بودند، پا به فرار گذاشتند.

در حمله اشغالگران صهیونیستی به گروهی از شهروندان در بیت حانون در شمال غزه، ۹ نفر از جمله سه کودک فلسطینی شهید شدند.

شبکه خبری المیادین نیز خبر از حمله توپخانه‌های اسرائیل به منازل فلسطین به منطقه بیت حانون واقع در شمال نوار غزه داده است.

همزمان با اتمام ضرب‌الاجل، گروه‌های مقاومت فلسطین به خودرو‌های نظامی رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه حمله کرده و ده‌ها موشک به سمت قدس اشغالی شلیک کردند.

وبگاه فلسطینی «نیوپرس» در این ارتباط خبر داد که یک جیپ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی آتش گرفته است.

بر اساس این گزارش، این جیپ با یک موشک هدایت‌شونده در مرز‌های شمالی نوار غزه هدف حمله قرار گرفته است.

صحن‌های مسجد‌الاقصی، از صبح امروز (دوشنبه - ۱۰ می) بار دیگر شاهد یورش نظامیان صهیونیست در راستای حمایت از شهرک‌نشینان به نمازگزاران فلسطینی بود.

در ادامه حملات نظامیان صهیونیست به فلسطینی‌ها در محله شیخ جراح در قدس شرقی، شب گذشته، دست کم چهارده فلسطینی مجروح شدند که چهار نفر از آن‌ها به بیمارستان انتقال یافتند.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار