مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در استان مازندران:

حادثه تروریستی در کابل قلب مسلمانان جهان را جریحه‌دار کرد

«اسرافیل امینی» گفت: حادثه غم انگیز تروریستی در کابل باعث تأسف و جریحه‌دار شدن قلب مسلمانان جهان و شیعیان منطقه بویژه ایران و افغانستان شد.
کد خبر: ۴۵۵۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶ - 10May 2021

حادثه تروریستی در کابل قلب مسلمانان جهان را جریحه‌دار کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «اسرافیل امینی» مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در استان مازندران در حاشیه تجمع دانش آموزان بسیجی ساری در محکومیت حمله تروریستی به مدرسه دخترانه سیدالشهدا (ع) کابل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حادثه غم انگیز تروریستی در کابل که منجر به شهادت بیش از پنجاه تن از دختران دانش آموز افغانستان شد باعث تأسف و جریحه‌دار شدن قلب مسلمانان جهان و شیعیان منطقه بویژه ایران و افغانستان شد.

وی ضمن اظهار همدردی و عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار دانش آموزان گفت: امیدواریم روزی فرا برسد ریشه تروریسم خشک و کور منطقه بخشکد و شاهد چنین اتفاقات ناگوار در منطقه نباشیم.

امینی ضمن محکومیت حادثه ترریستی کابل خواستار پیگیری این حادثه تروریستی در عرصه جهانی و بین المللی شد و افزود: در این راستا دانش آموزان مازندران امروز در مقابل دفتر وزارت امور خارجه تجمع و ضمن اعلام همبستگی و همدردی با خانواده‌ها این حادثه را محکوم کردند.

دست آمریکای جنایتکار در حادثه تروریستی کابل دخیل است

باباگل‌زاده مسئول اتحادیه انجمن اسلامی اتحادیه دانش آموزان استان مازندران نیز ضمن همدردی با مردم افغانستان گفت: دل مردم عزیز ایران و شیعیان بخاطر حادثه تروریستی در افغانستان به درد آمد.

وی افزود: ابعاد حادثه مشخص است و حتما دست آمریکای جنایتکار در این موضوع دخیل است و یک مدرسه شیعی را انتخاب کردند.

این مسئول گفت: دشمن سنگدل برای منافع و سیاست‌های خود به هیچ چیزی رحم ندارد و بیش از ۵۰ دختر بیگناه را با بی‌رحمانه‌ترین وضع به شهادت رساند.

وی ادامه داد: امروز دانش آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی و بسیج دانش آموزی و جنبش دانش آموزی با مردم عزیز افغانستان اعلام همدردی و انزجار و نفرت خود را از عاملین این حوادث و آمریکای جنایتکار و تروریست‌های ملعون اعلام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار