همدردی سازمان زنان با خانواده شهدای افغانستانی حادثه تروریستی اخیر

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در پی حادثه تروریستی «چهل دختران» در همدردی با خانواده شهدا و ملت افغانستان پیامی را منتشر کرد.
کد خبر: ۴۵۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴ - 11May 2021

همدردی سازمان زنان با خانواده شهدای افغانستانی حادثه تروریستی اخیربه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با صدور پیامی شهادت جمعی از دانش‌آموزان افغانستانی را در پی حادثه تروریستی «چهل دختران» به ملت افغانستان و خانواده بازماندگان تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«جنایت هولناکی که در روز‌های رحمت ماه مبارک رمضان، عده زیادی از دختران دانش‌آموز مدرسه سیدالشهدای کابل را به خاک و خون کشانید؛ مصداق بارز جنایت بشری و ضد ارزش‌های اسلامی است. هدف قرار دادن کودکان و نوجوانان معصوم آن هم در ماه مبارک رمضان، جز از کافران و محرومان از رحمت الهی برنمی آید کسانی که به تعبیر مقام معظم رهبری (دامت برکاته)، نشانی از انسانیت ندارند و در کفر و جهل و عناد غوطه ورند.

هنوز زخم «جان پدر کجاستی؟!» التیام نیافته و درد آن آرام نگشته بود که خبر حَزین انفجار مدرسه‌ای در غرب کابل، داغی دیگر بر دل‌ها نهاد!

این بار، کودکان ونوجوانانی معصوم که کتاب هایشان تنها سلاح آن‌ها بود، در ماه ضیافت الهی و در آستانه عید صیام، به دست جماعتی جاهل و جائر که جُمود و جنون، شوم و شریرشان کرده است، به خاک و خون کشیده شدند تا قربانگاهی دیگر در پیش چشمان جهان تفرعن زده جلوه گر شود و این بار، غمنامه‌ها و سوگنامه‌های «مادر بلندشو»، بیش از هر زمانی منادی مظلومیت ملّتی خواهد بود که سال هاست در چنگال خشم و خشونت حاصل از جهل و جور، اسیر است.

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس ضمن محکومیت شدید این عمل شنیع و ضد انسانی، همدردی خویش را با مادران مقاوم کشور دوست و برادر افغانستان صبور، ابراز می‌نماید و در این ماه رحمت و رأفت، از درگاه خداوند متعال برای شهدای این حادثه تروریستی، آمرزش و آرامش و طلب شفاعت و برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان مقاوم و صبورش، صبر و شکیبایی مسئلت دارد.»

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار