شهید «حسن نجفی اطربی»:

پیام انقلاب اسلامی را به تمام جهانیان برسانید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «حسن نجفی اطربی» آمده است: پیام انقلاب اسلامی را به تمام جهانیان برسانید و از شهادتم به نفع اسلام و انقلاب بهره‌برداری کنید.
کد خبر: ۴۵۵۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵ - 11May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «حسن نجفی اطربی» فرزند حبیب‌الله دوازدهم مرداد ۱۳۴۷ در شهرستان نکا به دنیا آمد و در ۲۱ اردیبهشت ۱۳۶۷ در اروندکنار به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید:

بسمه تعالی

به نام خدا و به نام او که به ما جان داد تا فدای اسلام عزیزمان سازیم. به نام او که هدف و مقصود من است معبودا، خالقا، پروردگارا، در هر دم و در هر لحظه لحظه زندگیم به یادت بودم در دم مرگ به یادم باش که بی‌تو هیچ و پوچم.

پیام انقلاب اسلامی را به تمام جهانیان برسانید

سلام بر روح خدا که بر پیکر مرده‌ی ما جان داد، سلام بر این قامت ایستاده در مقابل ظلم و جور جباران و ستمگران. سلام بر ولی فقیه، یاور مسلمین و مستضعفین و درود بر روحانیت مسئول و متعهد این پرچم‌داران مبارزه علیه شرک و نفاق شما‌ ای وارثان خون شهدا هرگز دست از مبارزه برندارید و تا در جهان مظلومی هست، با ظلم بجنگید و تمام دشمنان اسلام و انسانیت را به زباله‌دان تاریخ بفرستید. شما‌ ای وارثان خون شهدا، مبادا امام را تنها بگذارید و یا از خطش منحرف شوید که جدا شدن از امام و متکی شدن به هر خطی جز خط ولایت فقیه جدا شدن از سرچشمه توحید است.

برادران و خواهران، به این حدیث شریف «اوصیکم بتقوی الله و نظم امرکم» جامه‌ عمل بپوشانید و برای تحقق این هدف تا می‌توانید به بسیج مستضعفین بپیوندید. از شما می‌خواهم که امام را که اسلام مجسم است یاری کنید، و هر وقت نهال آبرومند اسلام احتیاج به آبیاری داشت با خون پاکتان سیرابش نمائید. مبادا سستی کنید که مورد مواخذه قرار خواهید گرفت.

مادرم و خواهرانم! در مرگم اشک مریزید بلکه زینب‌وار به پا خیزید و با یزیدیان بستیزید و پیام انقلاب اسلامی که همان پیام خون شهید است را به تمام جهانیان برسانید و از شهادتم به نفع اسلام و انقلاب بهره برداری کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها