مقاومت فلسطین:

دوران یکه‌تازی «اسرائیل» در قدس و مسجدالاقصی به پایان رسید

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه تأکید کرد که رژیم صهیونیستی باید به خاطر حماقت‌های خود، حساب پس بدهد و دوران یکه‌تازی‌اش در قدس به پایان رسیده است.
کد خبر: ۴۵۵۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴ - 11May 2021

دوران یکه‌تازی «اسرائیل» در قدس و مسجدالاقصی به پایان رسیدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه درباره تداوم تجاوزات، به رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

این اتاق عملیات با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد، پیش از این، به رژیم صهیونیستی درباره ادامه تجاوز به مقدسات و مردم فلسطین هشدار داده شد.

خبرگزاری صفا ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، با وجود این هشدارها، ولی رژیم صهیونیستی به حماقت خود ادامه داد و به همین دلیل، زمان آن فرا رسیده است که حساب پس بدهد.

مقاومت فلسطین تصریح کرد که «دوران یکه‌تازی رژیم صهیونیستی در قدس و مسجدالاقصی به پایان رسیده است».

این گروه‌ها تأکید کردند که «نیروی خود را برای حمایت از ملت خود در هر منطقه تجمیع کردیم و هر تبعاتی هم که داشته باشد، آنان را رها نخواهیم کرد».

در این بیانیه به ملت فلسطین و بویژه ساکنان قدس اطمینان داده شد که مقاومت، آن‌ها را تنها نخواهد گذاشت؛ بلکه «سپر و شمشیر» آنان خواهد بود.

گروه‌های مقاومت غزه همچنین خبر دادند که در نبرد «سیف القدس» (شمشیر قدس) به رژیم صهیونیستی حملاتی انجام دادند که اطراف تل‌آویو و مواضع صهیونیستی در شهرهای فلسطین اشغالی را موشک‌باران کردند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار