رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش:

آرمان فلسطین فراموش‌شدنی نیست

حجت‌الاسلام قاضی با بیان اینکه مطمئناً آرمان فلسطین فراموش‌شدنی نیست، گفت: روز جهانی قدس، تولد تفکر همبستگی جبهه متحد اسلامی و انسانی با مسائل جهان اسلام در جهت فروپاشی استعمار و استبداد و ایجاد آرامش و امنیت در جهان است.
کد خبر: ۴۵۵۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ - 11May 2021

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سیداحمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگویی با اشاره به روز جهانی قدس، این یوم‌الله را نمادی از نفرت عمومی دنیای اسلام نسبت به اشغالگری، ستم و جنایت رژیِم صهیونیستی و حامیان آن برشمرد و اظهار داشت: روز جهانی قدس، تولد تفکر همبستگی جبهه متحد اسلامی و انسانی با مسائل جهان اسلام در جهت فروپاشی استعمار و استبداد و ایجاد آرامش و امنیت در جهان است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا: آرمان فلسطین فراموش شدنی نیست

وی روز جهانی قدس را در سیاست داخلی جمهوری اسلامی ایران، از مهم‌ترین شاخصه‌های جامعه انقلابی و اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: به تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره)، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس نامیده شد، تا در روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان که جان‌های مسلمانان و مؤمنان زلال‌تر شده و پیوند محکم‌تری با خداوند متعال برقرار کرده است، بهترین گزینه برای روی آوردن دل‌های مؤمنان به سمت آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف باشد.

روز قدس، نماد مبارزه با جنایات رژیم صهیونیستی و همدلی جامعه اسلامی

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به‌روز قدس، نماد مبارزه با جنایات رژیم صهیونیستی و همدلی جامعه اسلامی با آرمان‌های فلسطین، این یوم‌الله را روز مبارزه با رژِم صهیونیستی و ایستادگی مقابل ظلم و استبداد استکبار جهانی برشمرد و اضافه کرد: امروز در یمن، لبنان، سوریه و... به‌واسطه حمایت‌ها و سکوت برخی سردمداران رژیم‌های مرتجع منطقه شاهد این ظلم هستیم.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا: آرمان فلسطین فراموش شدنی نیست

مسئله آزادی فلسطین به‌عنوان اولین اولویت جهان اسلام

قاضی تأکید کرد: این بار نیز صدای خروشان اُمت مسلمان به صهیونیست‌های جنایت‌کار، این پیام را خواهد داد که مسئله آزادی فلسطین به‌عنوان اولین اولویت جهان اسلام است.

تبلور ندای حق‌طلبی مسلمانان در روز قدس در فضای مجازی و رسانه‌ها

وی با بیان اینکه اگرچه امسال نیز بیماری منحوس کرونا برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌های روز قدس را با محدودیت مواجهه کرده است، ولی مطمئناً آرمان فلسطین فراموش شدنی نیست، افزود: با توجه به اینکه حتی رژه موتوری و خودرویی نیز امسال برگزار شد، ندای حق‌طلبی مسلمانان در روز قدس امسال در فضای مجازی و رسانه‌ها متبلور شد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا: آرمان فلسطین فراموش شدنی نیست

قاضی اظهار داشت: همان‌طور که فرماندهی معظم کل قوا مدظله‌العالی فرمودند؛ افسران جنگ نرم با استفاده حداکثری از فضای مجازی به‌عنوان یک فرصت، همراه با سایر رسانه‌ها و با همه ظرفیت‌ها در قالب یک جنبش عظیم فکری و عملی، در بستر فضای مجازی، روز قدسِ امسال را ماندگارتر از قبل خواهند کرد.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار