مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

ضرورت تبیین نقش نیروی انتظامی در دفاع مقدس

تفاهم‌نامه همکاری علمی، تحقیقاتی و آموزشی بین دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان منعقد شد.
کد خبر: ۴۵۵۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸ - 11May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، تفاهم‌نامه همکاری بین دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، با هدف بهره‌گیری بهینه از امکانات موجود و در جهت تحقق اهداف مشترک و توسعه همکاری‌ها در زمینه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فنی، منعقد شد.

سرهنگ «منوچهر ذوالفقاری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری در مراسم امضای این تفاهم‌نامه اظهار داشت: سرآغاز این همکاری تبیین نقش نیروی انتظامی استان در هشت سال دفاع مقدس با در نظر گرفتن همه جزئیات و جوانب است که پس از گذشت ۴۰ سال از جنگ تحمیلی و از دست رفتن بسیاری از رزمندگان به‌عنوان گنجینه‌های دفاع مقدس، این امر از توجه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ذوالفقاری گفت: نیروی انتظامی در قالب گردان‌های «روح‌الله» نقش موثری در مناطق عملیاتی دفاع مقدس داشته و در پشت جبهه‌ها نیز در قالب ژاندارمری، کمیته و شهربانی به ایفای نقش می‌پرداخته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار