اجرای ششمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در تربت حیدریه

در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر 700 بسته کمک معیشتی در قالب ششمین مرحله رزمایش کمک مومنانه با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام و بسیج سازندگی در تربت حیدریه توزیع شد.
کد خبر: ۴۵۵۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱ - 11May 2021

«اسماعیل خسروی» مسئول بسیج سازندگی شهرستان تربت حیدریه در حاشیه ششمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در تربت حیدریه اظهار داشت: با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه، نخستین مرحله این رزمایش در ماه مبارک رمضان سال گذشته توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی و بسیج سازندگی با توزیع بیش از 2 هزار بسته غذایی هر کدام به ارزش تقریبی 5 میلیون ریال بین نیازمندان و خانواده‌های متضرر از کرونا نیز توزیع شد.

وی تصریح کرد: در ادامه و مناسبت‌های مختلف سال به‌خصوص در ایام هفته بسیج، دهه فجر و در آستانه سال 1400 در چهار مرحله دیگر نیز رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه در قالب‌های مختلف بسته معیشتی و بهداشتی، اهدای جهیزیه و همچنین اردوهای جهادی نیز ادامه یافت.

خسروی گفت: به رغم آسیب‌های اقتصادی کرونا در ایران، اتفاق درخشانی در کشور رقم خورد که عطر اسلام و مواسات و همدلی اسلامی را سامان داد، چرا که ایران همدل سرمایه اجتماعی عظیمی است.

مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه خاطر‌نشان کرد: امروز در ششمین مرحله از این کمک‌ها 700 بسته کمک معیشتی با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و بسیج سازندگی بین نیازمندان حاشیه شهر و روستاهای محورم توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه تا پیش از آغاز رزمایش کمک مومنانه، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج از اواسط نیمه ماه شعبان سال گذشته در کنار خیرین، گروه‌های جهادی، هیئتی، طلاب، نهادها و سایر ارگان‌ها، مشغول به اجرای این کارخداپسندانه هستند، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از 40 هزار بسته غذایی توسط این گروه‌ها و نهادها بین اقشار آسیب‌پذیر توزیع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار