آیین اهدای کتاب‌های کنگره شهدا به کتابخانه‌های یزد

آیین اهدای کتاب‌های کنگره ۴ هزار شهید استان یزد به کتابخانه‌های عمومی استان امروز در کتابخانه مرکزی با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی، مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس یزد و معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۵۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷ - 11May 2021
آئین اهدای کتاب‌های کنگره چهار هزار شهید استان یزدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، آیین اهدای کتاب‌های کنگره چهار هزار شهید استان یزد به کتابخانه‌های عمومی استان امروز (سه‌شنبه) در کتابخانه مرکزی با حضور «رقیه دوست فاطمیها» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی یزد، سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس یزد و سرهنگ «علی نوری‌زاده» معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر یزد برگزار شد.

در این مراسم به کتابخانه مرکزی و یک کتابخانه از شهرستان‌های سراسر استان ۴۰ عنوان کتب چاپ شده در کنگره ملی چهار هزار شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد اهدا شد.

سرهنگ زارع در این مراسم عنوان کرد: ۲۰ عنوان دیگر از کتاب‌های کنگره ملی شهدا در حال تدوین و چاپ است. در تألیف کتب از همه سلایق استفاده شده است و در تدوین و تألیف کتب کنگره ملی شهدا از خرد جمعی استفاده شده است.

وی تصریح کرد: در تألیف کتب از روش‌های نوین استفاده شد و از روش‌های سنتی فاصله گرفتیم.

دوست فاطمی‌ها در این جلسه ابراز داشت: مفتخریم که کتابخانه مرکزی و کتابخانه‌های عمومی مزین به کتب کنگره ملی شهدای استان شدند.

این مسئول ادامه داد: امیداوریم با این عمل شاهد اتفاقات خوبی برای فرهنگ سازی و نشر ترویج ایثار و شهادت در سطح استان باشیم. ۱۵ کتابخانه سراسر استان مزین به نام شهدای دوران دفاع مقدس است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی یزد متذکر شد: به همت اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس یزد، مجموعه ۴۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس که در کنگره ۴ هزار شهید استان منتشر شده بود به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان یزد اهدا می‌شود و در کتابخانه‌های سراسر استان بخش ویژه دفاع مقدس و کتاب‌های ویژه این حوزه نیز وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار