سرکنسول افغانستان در مشهد:

لشکر فاطمیون انتقام دختران شهید افغانستانی را خواهد گرفت

«انصار» گفت: عاملان بمب‌گذاری دبیرستان سیدالشهدا (ع) کابل، همان کسانی بودند که از جنگ رودررو با دلاوران لشکر فاطمیون فرار کرده و به دختران بی‌دفاع افغانستانی هجمه کردند اما دلاوران ما انتقام این شهدای مظلوم را به زودی خواهند گرفت.
کد خبر: ۴۵۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴ - 11May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، اجتماع همدردی مردم و نخبگان فرهنگی مشهد با ملت عزادار افغانستان در پی حادثه بمب‌گذاری در دبیرستان دخترانه سیدالشهدا (ع) کابل با حضور حجت‌الاسلام «مجتبی مهدوی ارفع» رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان خراسان رضوی و «عبدالجابر انصار» سرکنسول افغانستان در مشهد برگزار شد.

لشکر فاطمیون انتقام دختران شهید افغانستانی را خواهد گرفت

عبدالجابر انصار، سرکنسول افغانستان در مشهد ضمن تقدیر از ابراز همدردی مردم و نخبگان مشهد با ملت افغانستان اظهار داشت: ملت ایران در سخت‌ترین شرایط نیز یاور و پشتیبان ملت داغدار افغانستان بوده‌اند و ما هیچ‌گاه این حمایت‌ها را فراموش نخواهیم کرد.

وی تأکید کرد: عاملان بمب‌گذاری دبیرستان سیدالشهدا (ع) کابل، همان کسانی بودند که در جنگ رودررو با دلاوران لشکر فاطمیون دچار شکست‌های مفتضحانه و مذلت بار شده بودند و اکنون از مصاف مردانه گریخته و انتقام شکست‌های خود را از دختران بی دفاع افغانستانی گرفتند اما دلاوران ما انتقام این شهدای مظلوم را به زودی خواهند گرفت.

سرکنسول افغانستان در مشهد در انتهای سخنان خود ابراز امیدواری کرد: حوادث تلخی که در منطقه روی می‌دهد، چهره خبیث و هویت شیطانی دشمنان ملت‌های مسلمان را بیش از پیش آشکار می‌کند و امیدواریم که با خروج اشغالگران از افغانستان، افق‌های روشنی پیش روی امنیت منطقه باشد.

لشکر فاطمیون انتقام دختران شهید افغانستانی را خواهد گرفت

سرنخ همه بحران‌ها به ایالات متحده و رژیم صهیونیستی بازمی‌گردد.

در ادامه این مراسم، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان خراسان رضوی ضمن محکومیت اقدام گروه‌های تکفیری در به شهادت رساندن دانش آموزان مظلوم افغانستانی اظهارداشت: آمریکا و اذناب مرتجع منطقه‌ای او در همه آسیب‌هایی که امت اسلامی را در کشورهای مختلف داغدار می‌کند، شریک جرم هستند.

وی افزود: دانش آموزان مظلوم افغانستانی به دست همان گروه‌های ظالم و جائری به شهادت رسیده‌اند که زمانی خون کودکان مظلوم سوریه و عراق را بر زمین می‌ریختند و هم‌اکنون نیز با بمب‌های ساخت آمریکا و انگلیس، سبوعانه‌ترین جنایت‌ها را در حق کودکان مظلوم یمن روا می‌کنند.

لشکر فاطمیون انتقام دختران شهید افغانستانی را خواهد گرفت

مهدوی مهر خاطرنشان کرد: همه این جنایت‌ها در شرایطی اتفاق می‌افتد که مجامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر سکوت نفرت‌انگیز خود را حفظ کرده و هیچ موضع‌گیری مشخص و مؤثری در برابر عاملان آن ندارند.

وی ادامه داد: اقدامات این چنینی برای منحرف کردن ذهن ملت‌های منطقه است تا این‌گونه وانمود شود که اخراج نیروهای تروریست آمریکا از منطقه، تنها بر دامنه ناامنی‌ها خواهد افزود درحالی که دست آمریکایی‌ها در این بمب‌گذاری‌ها آغشته به خون است و سرنخ همه بحران‌ها به ایالات متحده و رژیم صهیونیستی بازمی‌گردد.

در انتهای این مراسم، مراتب تسلیت آیت الله «سید احمد علم الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد نیز توسط حجت الاسلام مهدوی ارفع به سرکنسول افغانستان ابلاغ شد.

لشکر فاطمیون انتقام دختران شهید افغانستانی را خواهد گرفت

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار