قائم مقام سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خبر داد؛

افتتاح سایت شهدای یزد با نام «الغدیریان»

«زارع‌زاده» گفت: به مناسبت کنگره چهار هزار شهید استان یزد که سال گذشته برگزار شد سایتی با نام «الغدیریان» حاوی اطلاعات شهدای یزد ایجاد شده که به زودی افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۵۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ - 12May 2021

«مصطفی زارع زاده» قائم مقام سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد، با اعلام افتتاح سایت شهدای یزد اظهار داشت: به مناسبت برگزاری کنگره چهار هزار شهید استان یزد در سال گذشته سایتی با نام «الغدیریان» ایجاد شد که سوم خرداد سعی داریم با کمک بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد محتواها را جمع آوری کنیم و بتوانیم این سایت را راه اندازی کنیم.

این مسئول با اشاره به قسمت‌های مختلف سایت عنوان کرد: سایت «الغدیریان» کارکردهای متفاوتی از جمله اطلاعات شهید، زندگی‌نامه و وصیت‌نامه، عکس قبور شهدا را دارد که در طول سال مدام محتواسازی و بروز می‌شود. در این سایت بخشی به عنوان معرفی کتاب وجود دارد که به معرفی کتاب‌هایی می‌پردازد که توسط اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد بارگذاری می‌شود.

وی با اشاره به چاپ کتاب‌های دفاع مقدس گفت: ارگان‌های تخصصی در یزد مثل اداره حفظ آثار دفاع مقدس یزد برای چاپ کتاب در حوزه شهدا ورود پیدا کردند و یک تیم قوی با حضور نویسندگان مختلف در حال کار هستند. علاوه بر نویسندگان، شعرا نیز برای تالیف کتاب همکاری می‌کنند.

زارع زاده با بیان اینکه یزد نسبت به شهرهای دیگر در بحث محتوا باید بیشتر تلاش کند درخواست کرد: از نویسندگان یزدی درخواست می‌کنم برای تولید محتوا و چاپ کتاب‌های حوزه شهدا همکاری لازم را با نهادها و دستگاه‌ها داشته باشند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها