دبیرکل «نجباء» عراق:

مزدوران نمی‌توانند عادی‌سازی روابط عراق با تل‌آویو را ترویج کنند

الکعبی گفت: خائنان و مزدوران توهم نداشته باشند که می‌توانند سازش با صهیونیست‌ها را در جامعه عراق ترویج دهند.
کد خبر: ۴۵۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷ - 12May 2021

مزدوران نمی‌توانند عادی سازی روابط عراق با تل‌آویو را ترویج کنندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از دفتر اطلاع‌رسانی نجباء، «شیخ اکرم الکعبی» دبیرکل این جنبش در سخنانی با بیان اینکه خدواند متعال پیروزی را برای ملت فلسطین مقدر کرده است، اظهار داشت: خائنان و مزدوران توهم نداشته باشند که می‌توانند سازش با صهیونیست‌ها را در جامعه عراق ترویج دهند. مزدوران شیطان باید بدانند که ما به محکوم کردن، نپذیرفتن و یا مقابله با عادی‌سازی روابط بسنده نمی‌کنیم.

وی هشدار داد: از نظر ما سازشگر با اسرائیل هر که می‌خواهد باشد، مهدور الدم است و برخورد ما با او مانند برخوردمان با صهیونیست‌ها است. ما اقداماتمان را در ملاء عام انجام خواهیم داد و در این راستا از کسی ترس و واهمه‌ای نداریم.

دبیرکل نُجَباء افزود: هدف از اقدامات برخی نفوذی‌ها و مزدوران که به دروغ خود را به انقلابی‌ها و مطالبه‌گران حقوق ملت عراق منتسب می‌کنند، اما به اجرای نقشه‌های پلید صهیونیستی از قبیل برافروختن آتش، ترور و مختل کردن زندگی می‌پردازند برای همه واضح و آشکار شده و شخصِ پشت پرده آن، مشخص است.

شیخ اکرم الکعبی در پایان ضمن درخواست از جوانان فرهیخته و آگاه عراقی برای فریب نخوردن از مزدوران وابسته به کشور‌های متخاصمِ با عراق، تصریح کرد: این‌ها از سوی برخی طرف‌های مشکوک حمایت مالی می‌شوند تا وحدت، فرهنگ، سخاوت و اخلاق والای ملت ما را به همراه استقلال و معیشت آن هدف قرار دهند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار